harrie Geplaatst 18 oktober 2005 Geplaatst 18 oktober 2005 Uit een ander draadje afkomstig: harrieklomp-methode: bij Mysteries los je de puzzel niet op, maar ga je gelijk in het veld vele vierkante kilometers afzoeken, net zo lang tot je de cache gevonden hebt. <{POST_SNAPBACK}> Harrieklomp-mysterie-methode toegevoegd. #319. Dank. <{POST_SNAPBACK}> Kijk dit vind ik wel leuk dat deze methode in de statuten is opgenomen . Gr Harrie.
Team Firefox Geplaatst 18 oktober 2005 Geplaatst 18 oktober 2005 Uit een ander draadje afkomstig: harrieklomp-methode: bij Mysteries los je de puzzel niet op, maar ga je gelijk in het veld vele vierkante kilometers afzoeken, net zo lang tot je de cache gevonden hebt. <{POST_SNAPBACK}> Harrieklomp-mysterie-methode toegevoegd. #319. Dank. <{POST_SNAPBACK}> Kijk dit vind ik wel leuk dat deze methode in de statuten is opgenomen . Gr Harrie. <{POST_SNAPBACK}>
Wilxlii Carrotte Geplaatst 11 november 2005 Auteur Geplaatst 11 november 2005 Kan/wil Vinnie of een andere schijnheilige even een difinitie ophoesten van de Orde der Schijnheiligen?
Vinnie1 Geplaatst 11 november 2005 Geplaatst 11 november 2005 Willie De tekst voor de begrippenlijst ligt ter goedkeuring bij Dominicus II Even geduld AUB. Wil je aspirant lid worden? Groet, Vinnie1
TuuronTour Geplaatst 11 november 2005 Geplaatst 11 november 2005 Mini-event: Onofficiele kleinschalige event, waarbij een aantal geocachers gezamenlijk een nieuwe en/of bijzondere cache gaat doen. Wordt georganiseerd via het forum op geocaching.nl (Geodating) of de betreffende cachepagina dmv notes. Kan ook spontaan ontstaan door massale toeloop ter plekke.
Wilxlii Carrotte Geplaatst 11 november 2005 Auteur Geplaatst 11 november 2005 Mini-event: Onofficiele kleinschalige event, waarbij een aantal geocachers gezamenlijk een nieuwe en/of bijzondere cache gaat doen. Wordt georganiseerd via het forum op geocaching.nl (Geodating) of de betreffende cachepagina dmv notes. Kan ook spontaan ontstaan door massale toeloop ter plekke. <{POST_SNAPBACK}> Mini-event toegevoegd. #331. Dank.
team_wolfje Geplaatst 13 november 2005 Geplaatst 13 november 2005 Wat denk je van de volgende: Wolfje-methode: methode waarbij je de mede-cachers in het team als een dolle laat zoeken terwijl je zelf -moedwillig- letterlijk op de cache gaat staan. Wolfje-oeps-krijg-nou-wat-methode: Zie bovenstaande maar je hebt zelf absoluut niet door dat je erbovenop staat en moet er door de mede-cachers op attent gemaakt worden .
team_wolfje Geplaatst 13 november 2005 Geplaatst 13 november 2005 Of deze: EHBO-goodie: Het -niet moedwillig- in de cache stoppen van niet verpakte scherpe voorwerpen, waardoor andere cachers (meestal kinderen) zich danig bezeren bij het in de cache graaien naar goodies.
Wilxlii Carrotte Geplaatst 13 november 2005 Auteur Geplaatst 13 november 2005 Wat denk je van de volgende: Wolfje-methode: methode waarbij je de mede-cachers in het team als een dolle laat zoeken terwijl je zelf -moedwillig- letterlijk op de cache gaat staan. Wolfje-oeps-krijg-nou-wat-methode: Zie bovenstaande maar je hebt zelf absoluut niet door dat je erbovenop staat en moet er door de mede-cachers op attent gemaakt worden . <{POST_SNAPBACK}> Wolfje-techniek toegevoegd. #332. Dank.
Wilxlii Carrotte Geplaatst 13 november 2005 Auteur Geplaatst 13 november 2005 Of deze: EHBO-goodie: Het -niet moedwillig- in de cache stoppen van niet verpakte scherpe voorwerpen, waardoor andere cachers (meestal kinderen) zich danig bezeren bij het in de cache graaien naar goodies. <{POST_SNAPBACK}> EHBO-goodie toegevoegd. #333. Dank.
Wilxlii Carrotte Geplaatst 13 november 2005 Auteur Geplaatst 13 november 2005 Willie De tekst voor de begrippenlijst ligt ter goedkeuring bij Dominicus II Even geduld AUB. Wil je aspirant lid worden? Groet, Vinnie1 <{POST_SNAPBACK}> Waar blijft die definitie? Pas op hoor, anders vul ik zelf wat in... Wil graag aspirant lid worden als ik de cache heb volbracht.
BigFurryMonster Geplaatst 17 november 2005 Geplaatst 17 november 2005 Bij de series moet nog: Ik ziet de haven al 1 t/m 8 - haven van Rotterdam
Wilxlii Carrotte Geplaatst 17 november 2005 Auteur Geplaatst 17 november 2005 Bij de series moet nog: Ik ziet de haven al 1 t/m 8 - haven van Rotterdam <{POST_SNAPBACK}> Toegevoegd. Dank. Staan alle series er nu wel in? Het zijn er ook zoveel...
Goedweerloper Geplaatst 17 november 2005 Geplaatst 17 november 2005 Bij de series moet nog: Ik ziet de haven al 1 t/m 8 - haven van Rotterdam <{POST_SNAPBACK}> Toegevoegd. Dank. Staan alle series er nu wel in? Het zijn er ook zoveel... <{POST_SNAPBACK}> Volgend jaar zal mijn serie WWW lang genoeg zijn om te vermelden. Nu zijn het er pas 3 en dus te weinig.
Twinlife Geplaatst 17 november 2005 Geplaatst 17 november 2005 Bij de series zie ik Pronkjewail er al bij staan maar de Noordoost serie nog niet Willem. Gr Twinlife
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden