Spring naar bijdragen

Begrippenlijst


Aanbevolen berichten

hey,

 

Wat dacht je van

 

"Blind cachen" of "Pijl met oogkleppen" of "Duits Pijltje" (wil alleen "immer gerade aus")

 

;-)

 

Groet,

vinnie1

 

p.s. Dit kan je ook overkomen om twee uur 's nachts, midden in de Duitse bossen, terwijl het pijpenstelen regent.

 

p.s. bedacht nog een vierde "Pijltje van de Wap"

bewerkt door Vinnie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Weer even de begrippenlijst doorgenomen en ja hoor….ik blijk verslaafd te zijn. Cache-verslaafd wel te verstaan. Ik scoorde 6 uit 12.

Aangezien ik mezelf in deze onbehandelbaar acht, lijkt medewerking in het herkenbaar maken van verslaafden van het cache-soort het hoogst haalbare nut voor de maatschappij. Onderstaand derhalve een van mijn rariteiten, welke volgens mijn omgeving typerend zijn voor de verslaving.

 

"Het dag en nacht meedragen van een aantal uitdraaien van caches in de buurt, hopende deze bij eventuele gaten in de agenda tussendoor te kunnen graaien."

 

 

Met verslaafde groeten,

Walter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer even de begrippenlijst doorgenomen en ja hoor….ik blijk verslaafd te zijn. Cache-verslaafd wel te verstaan. Ik scoorde 6 uit 12.

Aangezien ik mezelf in deze onbehandelbaar acht, lijkt medewerking in het herkenbaar maken van verslaafden van het cache-soort het hoogst haalbare nut voor de maatschappij. Onderstaand derhalve een van mijn rariteiten, welke volgens mijn omgeving typerend zijn voor de verslaving.

 

"Het dag en nacht meedragen van een aantal uitdraaien van caches in de buurt, hopende deze bij eventuele gaten in de agenda tussendoor te kunnen graaien."

 

 

Met verslaafde groeten,

Walter.

 

Verslaving toegevoegd. Dank. :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hallo all.

 

Ik (kees) heb eens zitten kijken op het forum, maar deze staat er nog niet bij

 

 

"Geocacher of the YEAR 2004".

 

Beetje laat, maar ik hoop dat hij genoteerd gaat worden?

 

Groetjes Keske27.

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me afvraag is of uitroepwortel al bij de begippenlijst staat. Je kan geen logboek meer opentrekken of er staat weer zo'n raar tekeningeje van in.

 

Helaas is je site nu niet bereikbaar. Jammer, want graag had ik de rechthoek nog opgelost voor zondag as.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...