Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Uit een ander draadje afkomstig:

harrieklomp-methode: bij Mysteries los je de puzzel niet op, maar ga je gelijk in het veld vele vierkante kilometers afzoeken, net zo lang tot je de cache gevonden hebt.

Harrieklomp-mysterie-methode toegevoegd. #319. Dank. :P

Kijk dit vind ik wel leuk :P dat deze methode in de statuten is opgenomen :D .

Gr Harrie.

Geplaatst
Uit een ander draadje afkomstig:

harrieklomp-methode: bij Mysteries los je de puzzel niet op, maar ga je gelijk in het veld vele vierkante kilometers afzoeken, net zo lang tot je de cache gevonden hebt.

Harrieklomp-mysterie-methode toegevoegd. #319. Dank. :P

Kijk dit vind ik wel leuk :P dat deze methode in de statuten is opgenomen :D .

Gr Harrie.

;)

• 4 weeks later...
Geplaatst

Willie

De tekst voor de begrippenlijst ligt ter goedkeuring bij Dominicus II

Even geduld AUB.

Wil je aspirant lid worden?

Groet,

Vinnie1

Geplaatst

Mini-event: Onofficiele kleinschalige event, waarbij een aantal geocachers gezamenlijk een nieuwe en/of bijzondere cache gaat doen. Wordt georganiseerd via het forum op geocaching.nl (Geodating) of de betreffende cachepagina dmv notes. Kan ook spontaan ontstaan door massale toeloop ter plekke.

Geplaatst
Mini-event: Onofficiele kleinschalige event, waarbij een aantal geocachers gezamenlijk een nieuwe en/of bijzondere cache gaat doen. Wordt georganiseerd via het forum op geocaching.nl (Geodating) of de betreffende cachepagina dmv notes. Kan ook spontaan ontstaan door massale toeloop ter plekke.

Mini-event toegevoegd. #331. Dank. :thumbup:

Geplaatst

Wat denk je van de volgende:

Wolfje-methode: methode waarbij je de mede-cachers in het team als een dolle laat zoeken terwijl je zelf -moedwillig- letterlijk op de cache gaat staan.

Wolfje-oeps-krijg-nou-wat-methode: Zie bovenstaande maar je hebt zelf absoluut niet door dat je erbovenop staat en moet er door de mede-cachers op attent gemaakt worden :blush:.

Geplaatst

Of deze:

EHBO-goodie: Het -niet moedwillig- in de cache stoppen van niet verpakte scherpe voorwerpen, waardoor andere cachers (meestal kinderen) zich danig bezeren bij het in de cache graaien naar goodies.

Geplaatst
Wat denk je van de volgende:

Wolfje-methode: methode waarbij je de mede-cachers in het team als een dolle laat zoeken terwijl je zelf -moedwillig- letterlijk op de cache gaat staan.

Wolfje-oeps-krijg-nou-wat-methode: Zie bovenstaande maar je hebt zelf absoluut niet door dat je erbovenop staat en moet er door de mede-cachers op attent gemaakt worden :blush:.

Wolfje-techniek toegevoegd. #332. Dank. :blush:

Geplaatst
Willie

De tekst voor de begrippenlijst ligt ter goedkeuring bij Dominicus II

Even geduld AUB.

Wil je aspirant lid worden?

Groet,

Vinnie1

Waar blijft die definitie? :thumbup:

Pas op hoor, anders vul ik zelf wat in... :lol1:

Wil graag aspirant lid worden als ik de cache heb volbracht. :blink:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...