Piet&Lein Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Heel veel sterkte. Ik hoop dat Tamara weer snel heelhuids thuis komt. Lein
thex Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Woorden schieten me tekort. Ik hoop dat alles snel weer op zijn pootjes komt.
stada Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Ook hier leven we met jullie mee Megaheks en Chief. Dick Stada
GeoGup & Zoefff Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Mijn maag draait om!! Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte en wij duimen voor een goede afloop. GeoGup & Zoefff
Team Dakloos Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Ik zal alles wat me te binnenschiet maar niet schrijven hier, hier zijn geen geschikte woorden voor. We cachen nog maar heel kort en zijn op de verschillende sites de namen van Marriëlle en Joseph al vaker tegen gekomen. Marriëlle en Joseph hoewel we elkaar niet kennen; we leven met jullie mee en voor wat het waard is we zullen onze ogen laten werken. We hopen dat Tamara snel bij jullie terug is, sterkte Erik en Angelique
mc gregor Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Veel sterke Mariëlle, Joseph, Joshua op de goede afloop Rob Ingrid en Melanie
Team Professor X Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Megaheks en familie, Wat een afschuwelijk bericht. Wij leven met jullie mee en wensen jullie veel sterkte. Kom allemaal vast weer goed. Hopelijk kan dit forum op de een of andere manier wat hulp en/of steun bieden. Sterkte en veel goede hoop gewenst. Teammembers L.I.E.F. en A-J.
walibi Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Megaheks en famile, Heel veel sterkte de komende tijd. Wij houden onze ogen open. René en de rest van Walibi
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Mariëlle, Joseph, Joshua: heel veel sterkte. Ik hoop dat Tamara weer snel heelhuids opduikt.
bussie Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte, ik hoop dat ze weer snel opduikt. Team "Ko", Reina & Marco.
Mudmover Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 (bewerkt) Geschrokken las ik dit bericht, nooit ontmoet maar bekend van alle foto's die de caches en events vergezellen. Ik wens de hele familie veel sterkte bij hun zoektocht. Guido 1 december 2004 bewerkt door Mudmover
barnold Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Marielle en Joseph, veel sterkte. We bidden. Bert
steensnoeper Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Wat een vreselijk naar bericht. Heel veel sterkte toegewenst. Mocht er in de Flevopolder iets moeten gebeuren ....... dan kunnen jullie op mij rekenen. bob / steensnoeper
inkesa Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Hallo ,heel veel sterkte en hopen dat ze gauw gezond weer thuis is . inkesa
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden