Spring naar bijdragen

Nieuw soort cachelogs


Twumi

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik ben het absoluut met jullie eens dat zo'n log niet kan. Maar werk je jezelf juist niet tegen als je de log verwijderd? Nu zet die hahans zichzelf voor schut door zo'n on-onderbouwd logje te plaatsen, terwijl de rest van de logs positief is. Door zijn log te verwijderen kan weer gesuggereerd worden dat alle negatieve logs verwijderd worden... Ik vind het lastig!

Nogmaals: 't blijft geen stijl van de logger!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb deze Cache nog niet gelopen dus kan niet clean oordelen, maar als ik de andere logs lees en de foto's bekijk zie ik alleen maar positieve logs en aardige plaatjes.

En als het toch zou tegenvallen zijn er andere bewoordingen om je gerieven kenbaar te maken.

 

Ik twijfel of het sturen van een mailtje om te achterhalen waarom deze manier van loggen iets uit zou halen.

Er zal waarschijnlijk niet op gereageerd worden.

 

Persoonlijk zou ook ik met zo'n log geen moeite hebben om dit direct te verwijderen.

Ik vind het NOT DONE.

 

Wat me nog wel interesseert is of het alleen via internet gedaan is of ook daadwerkelijk in het boekje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor jullie steun.

 

Een log zomaar verwijderen zijn wij oook geen voorstander van. Wij zijn eerst benieuwd naar zijn/haar verhaal. We denken echter dat we dat nooit te horen zullen krijgen.

 

Voor zover we weten hebben we met niemand ruzie. Ook onze (geo)vrienden zullen dit nooit doen. Die hebben echter allemaal de cache al eens gelopen. We hebben geen enkel idee over de persoon achter Hahans.

 

Ik kan vandaag even niet langs de cache om het logboekje te bekijken. Ik zit alleen thuis met ons jongste lid boven in bed. Zodra we kunnen gaan we er langs. Ik zal het resultaat hier posten. Als er geen papieren log is, gaat de internetlog zeker weg.

 

Misschien dat Hawkeyes als .com medewerker die persoon ook eens kan benaderen?

 

tot cache,

team Wij Drie :angry:

 

ps. volgende cache is in voorbereiding. Alleen die toestemming...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een pech voor wijdrie. Mooi om te zien dat ze het hebben laten staan, en netjes gevraagd hebben om een reaktie. Complimenten. :crybaby:

Het is m.i. zeker dat het hier niet gaat om iemand die voor het eerst een cache heeft gelopen. Lijkt me iemand die erop uit is om te kwetsen.

Door de lachwekkende log profileert deze Hahans zichzelf op een self-destructive manier, en dat na slechts 1 log. Die maakt geen vrienden meer.

Maar ik zeg: laten staan. Het gehele bericht zegt namelijk n i e t s over de cache. Alleen maar over de persoon Hahans. En dat mag best gezien worden, als waarschuwing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja. Na op een dag 50 caches dan wel meer gedaan te hebben, (wat Skansen nooit haalt)zijn we om in de geest van "de Kneet" te spreken allen uitgewoond. Maar elk nadeel heb zijn voordeel. Vooral het vergelijken van peren en appels met appels en peren.

 

Skansen die vaak te veel zegt en regelmatig niet verder dan 9 telt voor er iets uit gesproken wordt :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf ook al eens zoiets dergelijks meegemaakt.

Voelde me flink gekwetst!

 

Hoe goed of slecht, mooi of lelijk, licht of zwaar, smerig of wat dan ook, de log mag nooit maar dan ook nooit een dergelijke kwetsende en schunnige inhoud en/of strekking hebben.

Dit is absoluut not done !

De maker dient altijd met respect bejegend te worden, ook bij enige kritiek.

Echte kritiek beter via pm.

 

Mijn reactie zou zijn: een mailtje terug, waarin ik schrijver erop aanspreek hoe kwetsend en fout hij bezig is. En tevens de keuze geven: hij verwijderd de log, of ik verwijder hem.

 

Overigens vind ik het ook prima dat deze log op het forum gepubliceerd werd. Normaal hoort dat niet!

 

Tja, HaHans: hopelijk laat hij zijn geschriften nooit meer achter.

 

Overpeinzing: ik heb meerdere malen op dit forum geschreven dat ik geen voorstander been van veel publiciteit rond het cachen. Veel risico dat je allerlei vreemd volk binnen haalt.

Is HaHans daar een voorbeeld van !?

 

Geopatra.

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Yvonne (GOTCHA)

Vandaag is de kraai dus deze cache gaan doen en wat ik meteen al vermoedde is gewoon waar: er staat geen log in het logboek van deze grappenmaker.

Sommige mensen hebben een merkwaardig soort van humor.

bewerkt door Yvonne (GOTCHA)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag is de kraai dus deze cache gaan doen en wat ik meteen al vermoedde is gewoon waar: er staat geen log in het logboek van deze grappenmaker.

Sommige mensen hebben een merkwaardig soort van humor.

jupz klopt helemaal zie de foto's maar op de site.

Even wat leuke kiekjes erbij gezet als een soort goedmakertje voor team wijdrie ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo All.

 

Ik zou de log niet weghalen, want dan kan iedereen zien/lezen wat voor een zielig persoon hij zelf is.

En wat betreft Team wij drie de cache's die wij van jullie gedaan hebben of van hun bestaan af weten zijn allemaal toppie.

 

Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...