Spring naar bijdragen

Nieuw soort cachelogs


Twumi

Aanbevolen berichten

Vandaag is de kraai dus deze cache gaan doen en wat ik meteen al vermoedde is gewoon waar: er staat geen log in het logboek van deze grappenmaker.

Sommige mensen hebben een merkwaardig soort van humor.

Rare situatie, rare snuiter ook die HaHans. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Inderdaad, Hahans staat niet in het logboekje. Wij hebben hem/haar dan ook verzocht (in een email) zijn logje te veranderen in een not-found en z'n taalgebruik aan te passen. Bovendien hebben we hem gecomplimenteerd met zijn onderbouwde kritieken.

 

Eventjes afwachten maar, maar we verwachtten eerdaags een verwijder-actie te moeten opstarten.

 

tot cache,

team Wij Drie ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opmerkelijk is dat hij zich op 2 november heeft ingeschreven en ook die dag de cache heeft gevonden. Meestal verwacht je zo iets als een enthousiaste cacher de persoon meeneemt en deze dan besluit om hem ook te registreren.

Ik ben trouwens benieuwd naar zijn eigen cache die die (n)ooit zal zetten! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dus niks te maken met Hahans als jullie dat soms gedacht hebben. En ik vind het ook onaardig dat het er staat, maar ik moest er wel om glimlachen omdat het zo uit de toon viel en toch niet serieus genomen kon worden. Jammer is het dat het draadje door midden is geknipt want dat wat ik geschreven heb had wel met het oorspronkelijke onderwerp te maken ;) Maaruh wat ik eigenlijk erger vind zijn serieuze logjes die negatief zijn met onterechte kritiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer is het dat het draadje door midden is geknipt want dat wat ik geschreven heb had wel met het oorspronkelijke onderwerp te maken  ;)

Hierover heb ik je een PM gestuurd. Als je het daar niet mee eens bent of met de beslissing dat het draadje geknipt is, kun je via PM contact opnemen met de moderator. Staat ook zo in de forumregels ("Heb je bezwaar op een beslissing die is genomen door de admin of moderator dien je je via e-mail of PM (Personal mail) te melden. Niet openlijk via het board!") dus houd je ook aan deze regel alsjeblieft.

Op verzoek wil ik het je nog wel een keer duidelijker uitleggen.

 

Dat jij niets met hahans te maken hebt lijkt mij vrij duidelijk. Da's een raszuivere trol (hahans dus).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eventjes afwachten maar, maar we verwachtten eerdaags een verwijder-actie te moeten opstarten.

 

tot cache,

team Wij Drie  B)

And so be it ;) Ik had het al lang gedaan, maar het is jullie goed recht om die vogel een kans te geven natuurlijk. Ik zie de delete tegemoet....

 

Tja, jullie weten dat Kuilenborg op onze verlanglijstje staat voor de komende jaren ;) Dan wil ik niet lezen dat het een cache met een kwaliteit van 3x niks is, daarvoor gaan we niet zo'n wereldreis aan.

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;)Ik doseer leukopedie aan het Grolinstituut in Volkshum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:no: En HaHans heeft ook een meeloper, Wij Vier ;)

 

Als ik jullie was de logs gewoon deleten. Maar voordat je dat doet even een mailtje naar .COM sturen.

Die kunnen een account onder bepaalde omstandigheden wissen. Ze doen het niet graag, maar als je de logs laat staan, ook even een paar screencaputers maken. En dat als bewijs meestuurt.

 

Ook ik vindt dit te zielig voor woorden.

 

 

ooo euh {mod weer on}

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja klopt hij heeft dus 11 keer dezelfde cache gelogt / of verwijderd en weer gelogd enz enz...

 

Ok komt ie:

 

Hahans is dus gewoon een verveeld straat gaffie zo eentje die niet weet wat ie met z'n vrije tijd aanmoet en het super stoer vind om voor zijn sportschool "vriendjes" eens te laten zien wat ie wel niet durft.

 

Ik schat hem op een jaar of 15 a 16 en volgens mij mag ie van z'n moeder niet eerder buiten spelen voordat ie klaar is met z'n huiswerk en als ie stout is geweest moet ie zonder eten naar bed.....

 

Tja dan ga je compensatie gedrag vertonen he en moet ie stoer gaan doen voor z'n vrienden ......

 

Remedie: gewoon volkomen negeren, even de rommel bij de cache opruimen en mocht hij verder nog ergens loggen gewoon laten staan en volkomen negeren dan is de lol er erg snel af voor deze guppies.

 

Zodar er aandacht wordt besteed aan hun pesterijen is het hek van de dam .... ah aandacht . :no:;)

bewerkt door The Crow 666
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die hahans zou al 11 caches gelopen hebben maar ik zie maar 1 log ? zie http://www.geocaching.com/profile/Default....25-dcdb320bfd53 Kijk ook eens op de galery, zoiets noem ik een sul  :crybaby: .

 

Gr Harrie

Hij heeft er geen 11 gelopen, hij heeft 11 x dezelfde gelogd en iedere keer is eentje meer ;)

 

De laatste van die Wij Vier is een verzoek om te archiveren. Dat is een verzoek die volgens mij ook naar .com gaat.

 

En wat is die tetrislink die ze erbij hebben geplaatst?

 

Ik denk ook dat het gemakkelijk is om ze te weren via .com. Men is daar in staat een IPban op te leggen. Dat is ook niet alles, maar in ieder geval iets.

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die teteris link is een trojan NIET downloaden dus.

 

Een verzoek om archivering zou ik me niet druk over maken, ik heb eens bij een cache die echt zwaar verwaarloosd was ook zo'n log geplaatst en daar was na 4 maanden nog geen actie op geweest vanuit .com.

 

Met de lente werd deze optie nogal wat gebruikt bij het watch it event van Willllie omdat men daar geen notes mocht plaatsten werden de meest vreemde dingen geplaatst.

 

Ik hoop dat deze gassies zo dom zijn om een vast mail adress te gebruiken en geen hotmail, anders kan je de IP -ban natuurlijk ook wel vergeten.

 

Met het deleten van de account komen ze natuurlijk gewoon weer onder een andere naam terug vrees ik :crybaby:;);):(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die teteris link is een trojan NIET downloaden dus.

 

Een verzoek om archivering zou ik me niet druk over maken, ik heb eens bij een cache die echt zwaar verwaarloosd was ook zo'n log geplaatst en daar was na 4 maanden nog geen actie op geweest vanuit .com.

 

Met de lente werd deze optie nogal wat gebruikt bij het watch it event van Willllie omdat men daar geen notes mocht plaatsten werden de meest vreemde dingen geplaatst.

 

Ik hoop dat deze gassies zo dom zijn om een vast mail adress te gebruiken en geen hotmail, anders kan je de IP -ban natuurlijk ook wel vergeten.

 

Met het deleten van de account komen ze natuurlijk gewoon weer onder een andere naam terug vrees ik  :crybaby:  ;)  ;)  :(

Overgrote deel van Nederland zit of aan de kabel of is aan de ADSL en die bezitten allemaal een vast IPadres.

 

Ze moeten inloggen op .com omde caches als found it enz te melden.

Daarbij wordt door .com hun IPadres gelogd. Of ze nu gebruik maken van een nep emailadres is punt 2. Iedere keer dat ze inloggen worden de IPgegevens vastgelegd.

 

Het is voor .com geen probleem om zo even te zien welk IPadres het is en om het te bannen. Daarna is het niet meer mogelijk om op .com te komen en dus ook onze cachepagina's te loggen. Tenminste, niet meer met hun eigen IPadres.

Dan kan men nog wel met een illegale proxy online komen maar dat is zo verschrikkelijke traaaaaaaag, daar is geen lol aan.

 

Het is dus wel degelijk mogelijk. Alleen, hoe breng je .com zo snel op de hoogte en hoe breng je die in actie? Door gewoon contact te laten zoeken door iemand die de gasten van .com kent en geregeld met ze in kontakt staan..

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...