Spring naar bijdragen

Nieuw soort cachelogs


Twumi

Aanbevolen berichten

Als deze man/vrouw kwaad wil blijven doen, zal dat geen enkel probleem zijn. Lukt altijd; meer dan voldoende gratis providers met inbelnummers zodat het IP-adres ook niks zegt.

 

Dat is waar,maar, bijna heel Nederlands is of aan de Kabel of aan de ADSL.

Een beetje Nederlander houdt snel op vervelend te zijn als dat gepaard gaat met telefoontikken.

 

Het wordt anders een kwestie van deleten, maar vervelend blijft het wel.

 

De reden dan ik benieuwd was naar het IPadres, is om te zien of .com alleen maar een tijdelijke ban heeft uitgevoerd.

 

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief :no:Als de donder de bliksem bedondert is de bliksem als de donder, en geeft de bliksem de donder op zijn donder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een beetje Nederlander houdt snel op vervelend te zijn als dat gepaard gaat met telefoontikken.

Tenzij de baas de tikken betaalt. Zou wel leuk zijn zo iemand in de kippennek te vatten en en dan even bij de baas te klagen.

Tja, bellen op de kosten van de baas is ook nog een optie natuurlijk. Daar had ik niet aan gedacht.

 

Wat dat kippennekvelgebeuren betreft, dat mag van mij ook zonder de baas :no:

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een beetje Nederlander houdt snel op vervelend te zijn als dat gepaard gaat met telefoontikken.

Tenzij de baas de tikken betaalt. Zou wel leuk zijn zo iemand in de kippennek te vatten en en dan even bij de baas te klagen.

Tja, bellen op de kosten van de baas is ook nog een optie natuurlijk. Daar had ik niet aan gedacht.

 

Wat dat kippennekvelgebeuren betreft, dat mag van mij ook zonder de baas :no:

 

Kruimel

 

Ook dan kan je zien dat je inbelt via de baas. Dat is nog makkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...