Spring naar bijdragen

Nieuw soort cachelogs


Twumi

Aanbevolen berichten

Op deze cachepagina trof ik de volgende log aan.

 

November 2 by hahans (1 found)

 

Wat een waardeloze caramba-cache. Ik denk dat jullie 3 maar een een cursus moeten volgen; hoe maak ik een leuke cache.

Nogmaals een WAARDELOZE *&^%$#@!-CACHE!!!

 

Wat moeten we hier mee? Meteen deleten??

 

Kritisch loggen mag natuurlijk, maar dit slaat nergens op. Ik denk zelf dat het een trol is en geen echte cacher.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Direct deleten en de schrijfer ervan mededelen waarom. Ze mogen opnieuw loggen, hoeven niet lovend te zijn maar mag best wel fatsoenlijk zijn. Willen ze dit niet? Blijven deleten.

Als het gasten zijn die een found belangrijk vinden in hun stats dan worden ze wel netter. Een found log deleten is een punt in mindering...

 

Ik vind dus dat zulke logs sowieso niet kunnen.

 

GRTZ

 

Kruimel

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat moeten we hier mee? Meteen deleten??

Ik zou zeggen: deleten en de logger een kans geven om een fatsoenlijke log te plaatsen. (evt mailtje sturen). Tuurlijk hoef je niet alle caches vreselijk geweldig te vinden, maar een beetje nette taal en een uitleg wat er dan minder goed gevonden wordt zou prettig zijn. Scheldpartijen zijn onnodig. Als die hahans serieus wil geocachen moet ie ook maar leren respect voor z'n medehobbyisten te hebben. Maar ik denk zelf dat het gewoon een TROL is..

 

Heeft die persoon trouwens daadwerkelijk de cache gevonden? Heeft die persoon ook wat in het logboekje geschreven?

 

Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een cacher met 1 found !!!!!

 

misschien iemand (een bekende ) die jullie uit de tent wil lokken

 

Niet op reageren heeft vaak het meeste succes

en deze cacher een net mailtje schrijven met de vraag waarom hij zijn log neerzette op de pagina.

 

Daarna kun je altijd nog beslissen om deze log weg te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedere cache is anders en af en toe zit er een bij die niet helemaal was zoals je had gehoopt, maar dat wil zeker niet zeggen dat je zulke taal uit moet slaan.

Misschien een onvriendelijk e-mailtje sturen naar die onhandig persoon :angry:

Heb ik ondertussen gedaan B)

 

Gr Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:angry: Ik vind zulke logs niet kunnen. Inderdaad de ene cache zal meer aanspreken dan de andere.

 

Vorig jaar deze cache met angst in de hoefjes gelopen tijdens het bezoek van Sinterklaas aan Kuilenborg. Een Moose met GPS valt op. Het loggen was erg spannend gezien de kids met wortels en pepernoten.

De route is de moeite waard. Zelfs een bevriend bewoner en kenner van dit plaatsje was erg verguld met de vragen.

 

Misschien kan enige zeer negatieve kritiek of suggestie over een cache per pm.

 

Afschieten gebeurt vaker dan mij lief is op alle fronten. B)

 

Skansen die nog steeds blij is met meerderheid van cachers die veel plezier beleven aan deze hobby.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MOD OFF]

Als ik een cache niet kan vinden en ik heb er meer dan 2 uur naar gezocht, dan vind ik het ook een K.T cache. Maar dat zal ik nooit als zodanig loggen want:

1) het is tegen de fatsoensnormen

2) ik wil eerst eerdere logjes lezen, want misschien zijn er meer mensen die 'm niet kunnen vinden.

3) toch maar weer eens rustig nakijken of, en zo, waar ik een fout heb gemaakt.

 

Praktijk leert dan vaak dat het aan mij lag. :angry:

 

Hahans pakt meteen een moeilijker cache (meer dan 1 sterren en multi). Dat is zijn keus, mooi dom, zeg ik dan. Als meneer deze log in mijn cache plaats, gaat deze linea recta zonder pardon en zonder verdere berichten de vuibak in B)

En ik zou contact opnemen met de approver(s) om te zien wie die man (M/V) is.

 

[MOD ON] En nee, dit draadje gaat niet weg, waarom zouden we?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach misschien hoop ik te veel dat door een log te laten staan met een reactie van WijDrie, welke een Skansen waarschijnlijk ook niet zou kunnen opbrengen, wel een aardig voorbeeld van van van een te lange zin om te zeggen, dat het wel stijl heeft en misschien ook soms en toch wel een beetje kan bijdrage tot minimale omgangsvormen, waarvan Skansen nog steeds een exemplaar uit 1953 in het bezit heeft. Zo. En dit is ook geen NL. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een cacher met 1 found !!!!!

 

misschien iemand (een bekende ) die jullie uit de tent wil lokken

 

Niet op reageren heeft vaak het meeste succes

en deze cacher een net mailtje schrijven met de vraag waarom hij zijn log neerzette op de pagina.

 

Daarna kun je altijd nog beslissen om deze log weg te halen.

Niet mee eens,

Een cacher met 1 found kan net zo goed een beginnende cacher zijn die er flink de P in had.

Cache zo te zien flink onderschat en zich een slag in de rondte heeft lopen zoeken.

Kan me best voorstellen dat je er dan van baalt.

 

Het geeft echter nog niet iemand het recht om z'n log te plaasten, ik heb zo'n zelfde situatie gehad met mijn cache The riddle of the Blairwitch , een aardig pittige 4 sters.

 

De betreffende cacher heeft mij toen eerst meerdere malen gebeld ( mijn nummer staat als hulplijn bij de cache)

ik heb hem toen zo goed als gaat door de cache gepraat, vervolgens kreeg een dergelijke not found log.

 

Mijn actie was als de overige cachers hierboven al hadden geschreven, ik heb de log direct gedeleted, mede omdat ik het een smet op een met zorg gebouwde cache vond en de logger gemaild wat dit nou voorstelde.....

 

Hierna bleef het stil, er werd geen log terug geplaats en de cacher is nooit meer ergens opgedoken ....

Een Trol???

 

Ik weet het niet ik denk eerder iemand die een GPS heeft gehuurd en het spelletje niet goed heeft begrepen.

 

Ook bij deze log zou mijn actie niet anders zijn dan direct deleten en de logger mailen met een vraag om uitleg.

bewerkt door The Crow 666
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...