Spring naar bijdragen

Nieuw soort cachelogs


Twumi

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Alleen, hoe breng je .com zo snel op de hoogte en hoe breng je die in actie?  Door gewoon contact te laten zoeken door iemand die de gasten van .com kent en geregeld met ze in kontakt staan..

Hawkeyes......... Aktie graag.

precies,

 

Ben zo vrij geweest hem al te mailen, PBen en MSNen

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou te zien is er vanuit Amerika een reactie gekomen. Hahans is geband en alle logjes zijn verwijderd.

 

Wij hebben eventjes de Kuilenburg cache op non-actief gezet. Het kistje staat nu even bij ons thuis. Zodra de rust is wedergekeerd, zal het kistje ook weer op zijn onmogelijke plek terug worden gelegd.

 

Wiens actie het ook was om de logjes te verwijderen, bedankt. Mail ons even, dan kunnen we je persoonlijk bedanken.

 

Als jullie het goed vinden, ga ik ook alle steunbetuigingen-notejes deleten op de cachepagina. Dan beginnen we over een paar daagjes weer met een schone lei.

 

tot cache,

team Wij Drie ;)

 

ps. Trouwens helemaal geen slecht idee om de cache weer eens naar huis op te halen. Kunnen we eens op gemak het logboekje lezen. Die is aardig gevuld in (bijna) twee jaar tijd. Bovendien heeft de inhoud aardig aan cache-erosie geleden de laatste weken. En we moeten de huiskamervraag aanpassen, we hebben op dit moment geen college van B&W meer :crybaby: . De cache krijgt gewoon een APK. Is het toch nog ergens goed voor. ;)

bewerkt door Wij Drie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou te zien is er vanuit Amerika een reactie gekomen. Hahans is geband en alle logjes zijn verwijderd.

 

Wij hebben eventjes de Kuilenburg cache op non-actief gezet. Het kistje staat nu even bij ons thuis. Zodra de rust is wedergekeerd, zal het kistje ook weer op zijn onmogelijke plek terug worden gelegd.

 

Wiens actie het ook was om de logjes te verwijderen, bedankt. Mail ons even, dan kunnen we je persoonlijk bedanken.

 

Als jullie het goed vinden, ga ik ook alle steunbetuigingen-notejes deleten op de cachepagina. Dan beginnen we over een paar daagjes weer met een schone lei.

 

tot cache,

team Wij Drie  :yes:

 

ps. Trouwens helemaal geen slecht idee om de cache weer eens naar huis op te halen. Kunnen we eens op gemak het logboekje lezen. Die is aardig gevuld in (bijna) twee jaar tijd. Bovendien heeft de inhoud aardig aan cache-erosie geleden de laatste weken. En we moeten de huiskamervraag aanpassen, we hebben op dit moment geen college van B&W meer  :blink: .  De cache krijgt gewoon een APK. Is het toch nog ergens goed voor. :P

Ik zal mij log ook eerdags even wat aanpassen anders snapt nu niemand meer wat van de eerste zinnen :ph34r:

 

@ Team wij drie: als de cache box erg roestig is dan moet je maar even roepen hoor kan je hem hier bij mij komen omruilen voor een gerenoveerd exemplaar dan knap ik die van jullie wel weer even op.

 

Ik ken namelijk iemand die de roestige boxjes van de dump voor mij gratis van een nieuwlaagje zink voorziet, likje verf eroverheen en de boxjes zijn weer cache vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Het vandaliseren van de Kuilenborg-cachepage lijkt vanochtend een nieuwe fase te zijn ingegaan. Dat gebeurt met een frivole verwijzing naar de naam Crow 666. Ingrijpen maar weer dus.

bewerkt door gr2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sommigen hebben zo blijkbaar een eigen vorm van humor.

Sommigen hebben zo blijkbaar een eigen vorm van aandacht trekken.

Sommigen hebben niets anders te doen in het leven.

 

Balen eigenlijk dat mensen onze hobby zo lopen te verzieken. Team Wij Drie, wij hebben erg genoten van de cache kuilenburg.

bewerkt door TheFamily
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij was twee dagen geleden al weer begonnen onder z'n eigen naam. Die logjes zijn vrij snel weer door ons verwijderd. Ik ben nu ook bezig deze logjes te verwijderen.

 

Hawkeyes weet ervan en houd Amerika op de hoogte. Wij hopen dat hier snel een einde aan komt.

 

tot cache,

team Wij Drie :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal niet zo aardig klinken, maar de een heeft als hobby verstopte kistjes zoeken, de ander om allerlei websites, forums, registers etc vol te proppen met zooi. "Elke gek zijn gebrek", zeg maar. En dan heb ik het nog niet eens over het cracken van games en sites, het bouwen van virussen etc.

Reken maar dat ze allemaal enorm veel pret hebben in hun eigen "spelletje".

 

Ik denk dat je er niet al te veel woorden over vuil moet maken. Rapporteren bij gc.com en het beste er van hopen. Als deze man/vrouw kwaad wil blijven doen, zal dat geen enkel probleem zijn. Lukt altijd; meer dan voldoende gratis providers met inbelnummers zodat het IP-adres ook niks zegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...