Linkalovers Geplaatst 25 december 2020 Share Geplaatst 25 december 2020 Ik dacht gelijk aan vissen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Joepie, de donkere dagen voor (met) Kerst zijn voorbij. Het zonnetje schijnt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 28 december 2020 Auteur Share Geplaatst 28 december 2020 1 minuut geleden zei regenboog2: Joepie, de donkere dagen voor (met) Kerst zijn voorbij. Het zonnetje schijnt! Zo is dat. We gaan op naar het voorjaar en de zomer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 (bewerkt) Ja, d'er gloort wat ten oosten van vliegveld Eelde. Nu maar hopen dat we hier het zonnetje ☀️ blijven zien.... 28 december 2020 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Ook aan de kust probeert het zonnetje zich te laten zien - vanmorgen heerlijk door het duin gelopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 28 december 2020 Auteur Share Geplaatst 28 december 2020 Ja, hier kwam het zonnetje er aan het begin van de middag ook even door. En meteen zag je heel veel mensen gaan wandelen, fietsen en rennen. 😎 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Vanmorgen ben ik wel buiten geweest, even lekker naar de markt, maar vanmiddag kon ik het toch niet laten om voor de tv te kruipen. Een mooie dartwedstrijd gezien van van Duijvenbode! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 28 december 2020 Auteur Share Geplaatst 28 december 2020 Die heb ik niet gezien. Wel van Gerwen gisteravond. Die imponeerde ook ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Wat betreft de spanning was het ongeveer hetzelfde, de heren (Hunt was tegenstander) waren aan elkaar gewaagd. De uitslag was 4-0, maar het was beslist geen walk-over en er werd goed gescoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genhenk Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 En misschien is de overwinning van Van der Voort op Aspinal nog wel een grotere verrassing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berenboot Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Zeker weten. Heb er met veel plezier naar gekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 4 uur geleden zei Genhenk: En misschien is de overwinning van Van der Voort op Aspinal nog wel een grotere verrassing! En dan zijn commentaar achteraf bij Arjan van der Giessen. Hij wil nog veel meer en is zeker nog niet tevreden. Traint ook veel samen met Michael van Gerwen. leren natuurlijk ook van elkaar. Hoe verder je komt hoe groter de druk wordt om te presteren. Als het dan een tijdje niet lukt dan word je zomaar ook weer afgezeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Overigens, de industrie om mensen te vermaken is gigantisch groot. Nu is het in sommige takken wat minder maar mensen willen toch beziggehouden worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 29 december 2020 Auteur Share Geplaatst 29 december 2020 Ik reed vanmiddag rond kwart over vier na langdurige regenval langs het IJsselmeer toen op een gegeven moment de lucht in het westen brak. En dat levert soms hele mooie plaatjes op. Foto gemaakt met mijn mobiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Mooi Peetee! Wij hadden minder regen dan in het noorden, maar het was erg donker. De zon hebben we niet gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten