Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2020


Peetee

Aanbevolen berichten

Ha, mooi hoe je de taal toch zo verschillend kunt opvatten :)

Het snelle draaien en flitsen hoeft van mij ook niet zo, daar kan ik soms zelfs niet zo goed tegen in spotjes of videoclips. De film in je linkje vind ik wel mooi, maar de snellere stukjes, zoals die versnellingen met de boot zijn voor mij niet nodig. Dan zijn de bootjes in jouw filmpje prettiger om naar te kijken.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

1 uur geleden zei regenboog2:

Het is nu toch zeker toch niet te koud, Linkalovers?

Ik ben een zonne/zomer-mens en beslist een koukleum. Deze tijd, waarin het koud, laat licht en vroeg donker is, is uiterst geschikt voor een winterslaap :sleep1:. Helaas zijn er allerlei 'zaken' waardoor dat niet kan :shutup: .


         :wub:

Zonnetje.thumb.jpg.0123962f176f675bf9afb15e5df867b6.jpg

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Peetee:

...Hoewel ik het een prachtige video vind met werkelijk schitterende beelden (duidelijk heel veel aandacht en professionaliteit in gestoken), is het voor mijn smaak toch wat te flitsend en te vlug, waardoor het relaxte karakter juist wat verloren gaat (naar mijn mening :mellow:). 

Maar goed, het blijft natuurlijk een kwestie van voorkeur en smaak...

Het voordeel van dat 'snelle' overschakelen is natuurlijk wel, dat je de mooiste opnamen/momenten achter elkaar kan knippen/plakken. Nadeel is inderdaad wel dat, t.o.v. het origineel, de film wat 'drukker' wordt.

Het is net wat je wil. Heb je de tijd/zin om b.v. minuten lang naar een 'aanloop' te kijken en aan het einde van een film het onderwerp duidelijk in beeld te hebben. Of kies je voor een korte ( geknipte ) aanloop en is het onderwerp halverwege de film al vol in beeld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei harrie:

De volgende beelden zijn dus niet voor gevoelige kijkers.

Zelf wordt ik er helemaal kierewiet van :w00t2:...

Inderdaad. Na een aantal seconden gaat iets, ergens in je lichaam, in een hogere versnelling. Één zo'n filmpje kijken is wel leuk, maar a.u.b. niet uren achter elkaar, daar wordt je toch hyper van.

Ik vind het overigens wel erg knap, zowel technisch van de drone als van de 'bestuurder'.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei regenboog2:

Ik ga toch maar even bij het haardvuur zitten. Drie uurtjes fietsen was net wat te veel. Even opwarmen met een kop thee.

Ja, het is echt wel koud hè? Is het bij jullie ook zo mistig? Het zit hier al de hele dag dicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, we hebben geluk. Toen ik vanmorgen vertrok was het wel grijs en vroor het nog, toen ik thuis kwam was het een graad boven nul en brak het zonnetje door. Nu is het drie graden en zien we kleine schapenwolkjes en steeds meer blauw.  Dat maakt al snel dat het iets beter voelt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Peetee:

Ja, het is echt wel koud hè? Is het bij jullie ook zo mistig? Het zit hier al de hele dag dicht.

Hier is het best wel helder met een beetje zonneschijn. Het is zelfs een beetje lekker om buiten te zijn.
Alleen jammer dat zoveel mensen dit denken want het is best wel druk hier. Ook een beetje doordat een onverlaat 15 kokers en een bonus neergekwakt heeft.

Tijd voor een cito zeg maar :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei regenboog2:

Nee, we hebben geluk. Toen ik vanmorgen vertrok was het wel grijs en vroor het nog, toen ik thuis kwam was het een graad boven nul en brak het zonnetje door. Nu is het drie graden en zien we kleine schapenwolkjes en steeds meer blauw.  Dat maakt al snel dat het iets beter voelt!

Zoals vaker, hier wat noordelijker alweer geen :no: zon gezien :huh::down::sadwalk::crybaby:

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei regenboog2:

Als ik het goed begrijp is de kans op zon morgen het grootste in het noorden en hebben wij meer kans op regen. Duimen dus en er van genieten natuurlijk.

Dat zou mooi zijn. Volgens Buienradar gaat het er in Sneek wat om spannen. Het wordt in ieder geval weer aardig koud. :ph34r:


image.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...