Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2020


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Op 18-12-2020 om 17:20 zei harrie:

Ik zal morgen of overmorgen eens in ter plekke kijken of er iets veranderd is. Het zou fijn zijn als de natuur weer in zijn oorspronkelijke staat is terug gebracht zonder opzichtige caches en briefjes.

Het lijkt er op dat de opzichtige caches alweer weggehaald zijn. Kan niet op GC zien hoe of wat dus dat mogen diegene doen die wel betalen om caches te zien :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei regenboog2:

Als ik de juiste serie heb gevonden is de reden: wegens sabotagewerk aan de caches voorlopig niet beschikbaar.

Deze dan zeker? Heel veel grijs inderdaad.
image.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Peetee:

Lijkt me trouwens wel een mooi gebied voor een trail. Maar ja, als ze té opzichtig verstopt zijn ...

Het is daar ook zeer mooi en best wel geschikt om (nog) een multi te kunnen plaatsen.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei harrie:

Het is daar ook zeer mooi en best wel geschikt om (nog) een multi te kunnen plaatsen.

Ja, dan zou ik eerder voor een multi gekozen hebben, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Linkalovers:

Ach een trail of een multi, dat maakt me niet zoveel uit. Als de omgeving mooi is en we niet iedere 200 m een cache moeten zoeken, vind ik het goed.

Ach, dan had je hier gemiddeld om de 250 meter een cache kunnen vinden zonder te zoeken.

Over diezelfde paden en dezelfde afstand met maar 6 WP's zou ik echt voor een multi gaan en een mooie kist aan het eind :holiday:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei harrie:

Ach, dan had je hier gemiddeld om de 250 meter een cache kunnen vinden zonder te zoeken.

Over diezelfde paden en dezelfde afstand met maar 6 WP's zou ik echt voor een multi gaan en een mooie kist aan het eind :holiday:

Om de 250 meter, dat is wel erg dicht op elkaar.

Maar het gaat natuurlijk om de wandeling. Het vinden van een cache moet natuurlijk ook geen sleur worden. Een mooie grote box is mooi, maar de wandeling er naar toe vind ik belangrijker.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei harrie:

Het is daar ook zeer mooi en best wel geschikt om (nog) een multi te kunnen plaatsen.

Het een sluit het ander niet uit toch? Waypoints zonder fysieke punten tellen toch niet mee bij de 161mtr. regel?
Op zich vind ik multi's erg leuk, maar dan moeten ze wel goed onderhouden worden, Als het een na laatste waypoint verdwenen is word je daar niet vrolijk van. :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liever een multi dan een vieze, kapotgelopen trail. Waypoints van multies kun je, in de meeste gevallen herleiden, mits het maar 1 waypoint is.

30 of meer zeiknatte logrolletjes in micro's, die niet te beschrijven zijn, daar wordt ik nou chagerijnig van.

In beide gevallen heb je de tocht gemaakt (in mijn ogen een beloning op zich), alleen bij een trail is er bijna altijd schade en dat vind ik jammer (ongeacht of het weer herstelt).

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik kom even een bakje thee halen. We hebben vanmorgen al heerlijk gewandeld in het Dommeldal en daar een paar labcaches gevonden. Onze frisse neus is binnen, dan kunnen we straks lekker aan tafel.

Met een beetje goed wil, kun je hier wel kerstversiering in zien:

P1180072.JPG

bewerkt door regenboog2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...