Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ha, ik zie dat er elk jaar een nieuw draadje voor de beste wensen wordt aangemaakt. Voor dit jaar is er nog geen, dus bij deze!

Allemaal veel cacheplezier in 2016, en tot vaak (en gezellig) ziens op dit forum.

kerstkaart2015_15x10GC.jpg

(De foto is gemaakt op weg naar deze cache.)

• Top! 1
ReizenReizen

Geplaatst

Zo'n prachtige foto verdient attentie..... Ook wij wensen onze mede-hobbyisten en liefhebbers van buitenlucht en gezonde beweging fijne Feestdagen toe en een heel plezierig cachejaar in 2016.

Geplaatst

En natuurlijk ook vanuit Sneek alvast Prettige Feestdagen en een goed en gezond 2016 toegewenst!

Waterpoort-sneek-4.jpg

Geplaatst

Ook Team de Boer wenst iedereen vanaf hier hele fijne feestdagen en een fantastisch 2016 toe en dat er maar weer veel caches gevonden en geplaatst mogen worden!!

Geplaatst

Wij wensen iedereen fijne feestdagen. Wij hebben niet zoveel tijd voor onze hobby, maar we gaan in april richting Eutin in Schleswig-Holstein en daar is voldoende te vinden daar verheugen we ons echt op. Wij hebben zelf maar 1 cache verstopt bij een luchtwachttoren die wordt volgend jaar volledig opgeknapt en toegankelijk gemaakt ook iets om naar uit te kijken.

Veel cacheplezier voor 2016.

Geplaatst

Vrede brengen onder mensen van goede wil lijkt me niet zo'n probleem. Volgens mij gaat het nou juist om die rest die er zo'n puinhoop van maken, dat die eens vrede leren maken in plaats van een puinhoop. :thumbsup:

Geplaatst

Als je er goed over nadenkt dan maakte Lucas zich er destijds met een jantje-van-leiden vanaf. Toch werd/ wordt zijn uitspraak in christelijke kringen nog steeds hoog aangeschreven. :notworthy:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...