Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik merk ook dat s'avonds de verbinding zo traag is, dat ik een time-out krijg bij het inloggen op geocaching.com.

Dit ligt inderdaad niet aan de server van geochaching.com zoals hieronder genoemd. Als ik namelijk inlog via "IPVanish" (een programma waarbij ik mijn eigen nederlands IP adres omruil voor een IP adres in Amerika) dan loopt de verbinding als een zonnetje en heb ik normale snelheden.

IPVanish is dus ook zo'n VPN programma als hieronder vermeldt.

 

 

 

 

 

ReizenReizen

Geplaatst (bewerkt)

Hulp gevraagd door Groundspeak:

Tracing from your client to our infrastructure does not appear to be fruitful in this situation. Please run a trace from our network to your client IP by visiting http://tracer01.groundspeak.com during a slow period. You can either reply with the output in this thread or if you prefer to not share your IP, submit it to the Customer Management team via http://support.groundspeak.com/index.php?pg=request with ATTN: Justin.

uit het draadje: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=329078&view=findpost&p=5523452

 

Als je dus problemen hebt met je verbinding, dan ga je naar http://tracer01.groundspeak.com

Copieer het resultaat dat daar staat, en mail via

Geef daarbij ook even aan welke provider (Ziggo, Nederland) je gebruikt.

bewerkt door kalkendotters
Geplaatst (bewerkt)

Hulp gevraagd door Groundspeak:

Tracing from your client to our infrastructure does not appear to be fruitful in this situation. Please run a trace from our network to your client IP by visiting http://tracer01.groundspeak.com during a slow period. You can either reply with the output in this thread or if you prefer to not share your IP, submit it to the Customer Management team via http://support.groundspeak.com/index.php?pg=request with ATTN: Justin.

uit het draadje: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=329078&view=findpost&p=5523452

 

Zie post Justin #119 & #120

 

 

Dus als je GC verbinding TRAAG is:

- Browse dan naar GroundSpeak-Trace om je verbinding te testen. Dit gebeurt automatisch, gewoon wachten totdat het resultaat op je scherm verschijnt ( als je dus een erg trage verbinding hebt, kan het dus ook lang duren voordat je iets ziet ! )

- Kopieer het resultaat en verstuur het naar GroundSpeak_Support

- Geef daarbij ook aan welke provider ( b.v. Ziggo of UPC ) je hebt en dat je in Nederland woont.

 

Mooi dat ze nu ook vanuit .com actie ondernemen.......

Misschien iets voor op de Home pagina? Dit kan wel eens lang gaan duren, omdat het betreffende ( trage ) netwerk, niet door onze providers of door GroundSpeak worden gehost/gehuurd/...

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst (bewerkt)

 

Mooi dat ze nu ook vanuit .com actie ondernemen.......

Misschien iets voor op de Home pagina? Dit kan wel eens lang gaan duren, omdat het betreffende ( trage ) netwerk, niet door onze providers of door GroundSpeak worden gehost/gehuurd/...

 

 

Ik heb tijdelijk de Home-pagina even aangepast.

bewerkt door Peetee
Geplaatst (bewerkt)

De laatste drie avonden gaat het weer uitstekend. Nou maakt één zwaluw geen zomer, maar het zou zomaar kunnen, dat het lek misschien boven water is.... We wachten maar even af voordat we gaan jubelen. Want om met de door mij bewonderde Cornelis Vreeswijk te spreken..... "Misschien wordt het morgen beter, maar het wordt toch nooit goed..... "....

bewerkt door Team Tabak
Geplaatst

Net nog weer een paar pagina's binnengehaald en in tegenstelling tot de afgelopen dagen lijkt het weer de normale snelheid te hebben.

Gert.

Ugchelen / Apeldoorn

Geplaatst

Als betalende klant van dit Amerikaanse bedrijf misschien overwegen om een class-action lawsuit op te starten, medegedupeerden genoeg als ik zo eens rondlees op de diverse fora. ;-) Je mag toch verwachten dat de website waar je je zuurverdiende centjes heen brengt de beloofde dienst levert..

 

Gelukkig heb ik nergens last van bij mijn internet dealer.

Geplaatst

Het is zóóóóóó traag dat ook http://support.groundspeak.com/index.php?pg=request geen respons geeft. Zo kan ik toch nooit m'n tracert output opsturen?

 

Wordt het niet gewoon eens tijd om Groundspeak ervan te overtuigen dat een (aantal) mirror(s) in Europa van de site veel tevreden cachers in Europa gaat opleveren?

 

Als betalende leden (premium) mogen we toch wel iets verwachten? En wie weet moeten we het als UPC/Ziggo klanten deels bij Ziggo leggen; ook daar betalende klant en deels beroerde service. Laat Ziggo die mirror hosten!

  • 3 weeks later...
Geplaatst

Geen problemen meer. Het gaat 's avonds net zo snel als overdag. Men heeft kennelijk het probleem op de juiste wijze aangepakt. Nu maar hopen, dat het zo blijft!

Geplaatst

Oké, dat is mooi om te horen. Inderdaad nu maar hopen dat het zo blijft.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...