Tuinmannen Geplaatst 14 juli 2015 Geplaatst 14 juli 2015 Ik merk ook dat s'avonds de verbinding zo traag is, dat ik een time-out krijg bij het inloggen op geocaching.com. Dit ligt inderdaad niet aan de server van geochaching.com zoals hieronder genoemd. Als ik namelijk inlog via "IPVanish" (een programma waarbij ik mijn eigen nederlands IP adres omruil voor een IP adres in Amerika) dan loopt de verbinding als een zonnetje en heb ik normale snelheden. IPVanish is dus ook zo'n VPN programma als hieronder vermeldt.
kalkendotters Geplaatst 17 juli 2015 Geplaatst 17 juli 2015 (bewerkt) Hulp gevraagd door Groundspeak: Tracing from your client to our infrastructure does not appear to be fruitful in this situation. Please run a trace from our network to your client IP by visiting http://tracer01.groundspeak.com during a slow period. You can either reply with the output in this thread or if you prefer to not share your IP, submit it to the Customer Management team via http://support.groundspeak.com/index.php?pg=request with ATTN: Justin.uit het draadje: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=329078&view=findpost&p=5523452 Als je dus problemen hebt met je verbinding, dan ga je naar http://tracer01.groundspeak.com Copieer het resultaat dat daar staat, en mail via Geef daarbij ook even aan welke provider (Ziggo, Nederland) je gebruikt. 17 juli 2015 bewerkt door kalkendotters
Linkalovers Geplaatst 17 juli 2015 Geplaatst 17 juli 2015 (bewerkt) Hulp gevraagd door Groundspeak: Tracing from your client to our infrastructure does not appear to be fruitful in this situation. Please run a trace from our network to your client IP by visiting http://tracer01.groundspeak.com during a slow period. You can either reply with the output in this thread or if you prefer to not share your IP, submit it to the Customer Management team via http://support.groundspeak.com/index.php?pg=request with ATTN: Justin.uit het draadje: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=329078&view=findpost&p=5523452 Zie post Justin #119 & #120 Dus als je GC verbinding TRAAG is: - Browse dan naar GroundSpeak-Trace om je verbinding te testen. Dit gebeurt automatisch, gewoon wachten totdat het resultaat op je scherm verschijnt ( als je dus een erg trage verbinding hebt, kan het dus ook lang duren voordat je iets ziet ! ) - Kopieer het resultaat en verstuur het naar GroundSpeak_Support - Geef daarbij ook aan welke provider ( b.v. Ziggo of UPC ) je hebt en dat je in Nederland woont. Mooi dat ze nu ook vanuit .com actie ondernemen....... Misschien iets voor op de Home pagina? Dit kan wel eens lang gaan duren, omdat het betreffende ( trage ) netwerk, niet door onze providers of door GroundSpeak worden gehost/gehuurd/... 17 juli 2015 bewerkt door Linkalovers
twodutch Geplaatst 17 juli 2015 Geplaatst 17 juli 2015 Net GSAK aan het updaten, gaat supersnel. Ook ik heb UPC/Ziggo, en vandaag geen problemen.
Peetee Geplaatst 17 juli 2015 Geplaatst 17 juli 2015 (bewerkt) Mooi dat ze nu ook vanuit .com actie ondernemen....... Misschien iets voor op de Home pagina? Dit kan wel eens lang gaan duren, omdat het betreffende ( trage ) netwerk, niet door onze providers of door GroundSpeak worden gehost/gehuurd/... Ik heb tijdelijk de Home-pagina even aangepast. 17 juli 2015 bewerkt door Peetee
Team Tabak Geplaatst 18 juli 2015 Geplaatst 18 juli 2015 (bewerkt) De laatste drie avonden gaat het weer uitstekend. Nou maakt één zwaluw geen zomer, maar het zou zomaar kunnen, dat het lek misschien boven water is.... We wachten maar even af voordat we gaan jubelen. Want om met de door mij bewonderde Cornelis Vreeswijk te spreken..... "Misschien wordt het morgen beter, maar het wordt toch nooit goed..... ".... 18 juli 2015 bewerkt door Team Tabak
Team Tabak Geplaatst 18 juli 2015 Geplaatst 18 juli 2015 Te vroeg gejuicht.... Het is weer niks vanavond... Ook via GSAK is de apiserver niet of nauwelijks te benaderen. Jammer.
pa0gwa Geplaatst 18 juli 2015 Geplaatst 18 juli 2015 Net nog weer een paar pagina's binnengehaald en in tegenstelling tot de afgelopen dagen lijkt het weer de normale snelheid te hebben. Gert. Ugchelen / Apeldoorn
ioHpeiH Geplaatst 18 juli 2015 Geplaatst 18 juli 2015 Als betalende klant van dit Amerikaanse bedrijf misschien overwegen om een class-action lawsuit op te starten, medegedupeerden genoeg als ik zo eens rondlees op de diverse fora. ;-) Je mag toch verwachten dat de website waar je je zuurverdiende centjes heen brengt de beloofde dienst levert.. Gelukkig heb ik nergens last van bij mijn internet dealer.
siepel Geplaatst 22 juli 2015 Geplaatst 22 juli 2015 Het is zóóóóóó traag dat ook http://support.groundspeak.com/index.php?pg=request geen respons geeft. Zo kan ik toch nooit m'n tracert output opsturen? Wordt het niet gewoon eens tijd om Groundspeak ervan te overtuigen dat een (aantal) mirror(s) in Europa van de site veel tevreden cachers in Europa gaat opleveren? Als betalende leden (premium) mogen we toch wel iets verwachten? En wie weet moeten we het als UPC/Ziggo klanten deels bij Ziggo leggen; ook daar betalende klant en deels beroerde service. Laat Ziggo die mirror hosten!
Leuk joh! Geplaatst 23 juli 2015 Geplaatst 23 juli 2015 GGGGRRRRRR ontzettend frustrerend , ook hier in de Betuwe ex-UPC en nu Ziggo. Niet doorheen te komen.
Peetee Geplaatst 13 augustus 2015 Geplaatst 13 augustus 2015 We zijn nu 3 weken verder. Hoe staat het er nu mee?
Team Tabak Geplaatst 13 augustus 2015 Geplaatst 13 augustus 2015 Geen problemen meer. Het gaat 's avonds net zo snel als overdag. Men heeft kennelijk het probleem op de juiste wijze aangepakt. Nu maar hopen, dat het zo blijft!
Peetee Geplaatst 13 augustus 2015 Geplaatst 13 augustus 2015 Oké, dat is mooi om te horen. Inderdaad nu maar hopen dat het zo blijft.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden