Spring naar bijdragen

(Voorlopig) Einde Aan Challenge Caches


Aanbevolen berichten

Een challenge ... nog nooit een gezien, maar misschien zijn challenge-caches in 't algemeen PM? Dan zou dat weer een extra reden zijn om geen PM te zijn/worden. Idem voor zeuren in logs, dat hoef ik zelden te doen. Een kwestie van op voorhand inschatten of het een cache is waar je plezier aan zult beleven.

 

Ja, brood en spelen maar dan wel lékker brood en een leuk spelletje! Gisteren nog een pracht tocht gelopen in een natuurgebiedje aan de rand van Eindhoven. Soppend thuisgekomen, wél twee reeën gezien zomaar overdag! Dan kan ik echt niks te zeuren bedenken in mijn log!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nee, Challenge caches zijn inderdaad ook PM only, maar dat is niet verplicht en dat is ook lang niet altijd het geval.

Bekijk de bookmark lijstjes van deze cache maar http://coord.info/GC3YQ9R

Dat geeft wel een indruk hoe dit soort caches eruit zien en wat de challenges zoal kunnen zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Searchjaunt: Waarom zou een willekeurig getal, de macht hebben om in het geocachewereldje?

Wij cachen voornamelijk als ontspanning na drukke werkzaamheden. Geocachen is een hobbie en het is best leuk dat je na afloop een dooske vindt, maar om dan te stellen dat getalletjes de macht hebben in ons spelletje? Wijk laten ons echt niet ringeloren door allerlei getalletjes. Dat is ook nergens nodig voor. Lekker buiten bezig zijn, is voor ons de reden om geocachen leuk te blijven vinden.

 

Om een lang verhaal kort te maken, ik ben het niet met je eens searchjaunt.

 

Kikker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Searchjaunt: Misschien een idee om vanuit je zelf gaan werken? Ken je deze spreuk: Verbeter de wereld.....begin bij....

 

Het is (bijna) weekend.

 

Ik wens iedereen veel (cache)plezier toe.

 

Kikker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Searchjaunt: Misschien een idee om vanuit je zelf gaan werken? Ken je deze spreuk: Verbeter de wereld.....begin bij....

 

 

 

Ik denk dat ik het al genoeg bewezen heb met mijn caches en events dat het ook anders kan.

Ik snap daarom niet wat je me verwijt noch waarom je denkt dat ik je beschuldig van een getallen fetish.

 

Dit gezegd zijnde, sluit ik me aan bij je laatste opmerking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Died: Het spijt me, maar ik heb totaal gen enkele zin om je op te zoeken in een morturatium.

 

Dus: wanneer gaan we (een aantal slowers) weer eens ouwerwets gezellig een dagje cachen? Graag zoiets als het Kootwijkerzand maar dan weer anders...

 

Tot snel en niet in het morturarium. Niet in Noord Holland, niet in de Flevopolder, niet in Gelderland. We treffen elkaar bij een cache. Afgesproken?

 

Enkele forumlezers hoop ik morgen te zien. Superleuk :)

 

Goed weekend

 

K

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je had mooi weer beloofd, kikker.... Maar we gaan de challenge aan en komen morgen cito-en, ondanks het weer :-)

 

On topic. Ik heb eens wat challenges bekeken die hier in de buurt liggen. Als ik de logjes en de favo's bekijk zullen er weinig cachers zijn die het jammer vinden als ze langzaam uitsterven.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien offtopic. Hoe staat het trouwens met die Challenges actie uit 2011? "Geocaching Challenges turn every location into an adventure. Go somewhere, do something. That’s the basic idea behind Geocaching Challenges. You might be challenged to hike the Inca Trail to Machu Picchu, sing a song in the middle of Times Square, or take a picture of yourself walking through the Brandenburg Gate in Berlin. Are you up for it?"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...