MartinMirja Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Het aantal per provincie zou wat mij betreft ook wel iets hoger mogen. Of zou er een 'zoekfunctie' bij kunnen komen om zelf te filteren op de periode (en provincie en aantal te tonen)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Ik heb het provincie-aantal nu op 75 gezet. Over de filtermogelijkheden: daar zal ik nog eens naar kijken. Dat zou inderdaad mogelijk een aardige toevoeging kunnen zijn, maar bedenk wel dat dit onderdeel is gebouwd om de nieuw gepubliceerde caches te tonen. En dan hoef je nooit ver terug in de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Super bedankt voor de snelle reactie, zeker voor de eigen provincie en de naast gelegen is de verhoogde waarde nu een stuk beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 @Piet Zou het ook mogelijk zijn om de nieuwe caches (per provincie) op de kaart te tonen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Daar zou ik naar moeten kijken. Ik haal nu de info uit de notificatiemails, en daar staan de coördinaten niet in. En die heb je nodig om de positie op de kaart te bepalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 (bewerkt) @Piet Zou het ook mogelijk zijn om de nieuwe caches (per provincie) op de kaart te tonen? Ik heb vanmiddag een kaart beschikbaar gemaakt met daarop de caches die de afgelopen week gepubliceerd zijn. Je kunt deze kaart (per provincie) bekijken via de link rechts naast de titel van de Nieuwe Caches pagina. Deze kaart wordt automatisch geactualiseerd. Dus er kan hier en daar nog iets mis gaan. Mocht dat het geval zijn, dan hoor ik het graag. 22 mei 2015 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 Wooo, dat ziet er goed uit!!! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 Wooo, dat ziet er goed uit!!! Dankjewel! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anharu Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 weer goed bezig Peetee 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Hij doet 't niet meer Krijg rare meldingen o.a. dat de log not writable is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Ik ga vanavond even kijken. Lukt nu even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 25 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2015 O.a. het onderdeel 'nieuwe caches' was tijdelijk onbereikbaar door een iets te rigoureuze opruimactie (log files) van mijn kant Alles is nu weer in orde. Excuses voor de onderbreking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bariet Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Ik heb de link en ook de nieuwe caches tab aangeklikt maar het komt in een loop terecht. Ik heb een MacBook Pro met Retinascherm en het werkt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bariet Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Op mijn iMac werkt het wel, ligt het misschien aan het Retinascherm ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Ik ben net thuisgekomen en e.e.a. even getest. Het lijkt hier allemaal goed te werken nu. Misschien kun je eens proberen of het na het opschonen van de internet cache beter gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden