Spring naar bijdragen

Nieuwe Caches


Aanbevolen berichten

Misschien wel. Maar dat is nu in elk geval niet meer zo. In de notificatiemails wordt wel de publicatiedatum vermeld.

Ik heb een verzoek bij .com neergelegd om dat ook in de listing te doen. Ze gaven aan het probleem te begrijpen en hebben toegezegd om het bij het ontwikkelteam neer te leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

Was het voorheen niet zo dat bij publicatie de plaatsingsdatum gelijk werd gezet aan de publicatiedatum?

 

 

dat was de tijd toen er nog een reviuwer was die, en revieuwer en een geocacher was

een revieuwer die beginnelingen hielp, adviseerde, met verbeter voorstellen kwam, er niet voor terugdeinsde om een listig terug te sturen als er niets op de pagina stond kortom een revieuwer die geocaching een warm hart toedraagde

helaas is hij ten prooi gevallen aan de stresscachers, wedstrijd prutsers en door mensen die niet zijn directheid kon waarderen en daardoor een persoonlijke hekel aan hem kregen er alles aan deden om hem te dwarsbomen bij groundspeak, groundspeak die er nog in trapte ook

nu zitten we opgescheept met revieuwers die als een aapje op knoppen drukken, de pagina niet lezen ( verboden woorden worden in het rood geaccentueerd, zo vallen ze op) de huidige revieuwers kijken alleen naar de 161 meter regel en drukken dan op de knop.

revieuwers met een rechte rug hebben de groep allang verlaten, wat overblijft is revieuwers die fake cache's loggen daarna archiveren, cache's uit de lock halen om te loggen en daarna weer op de lock te zetten, revieuwers die beloven antwooorden te geven maar dan geen enkele reactie geven, revieuwers boos weglopen van een event als je ze aanspreekt op hun spelers loggedrag (terwijl ze er zelf over begonnen) revieuwers die liever blijven prutsen achter hun revieuwer account,

 

de echter revieuwers die wat over had voor de geocache community die zijn allang gevlogen

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groundspeak is druk bezig om dat te bewerkstelligen, ze zoeken nog een goeie reden,

daarom worden deze maand al mijn sociale media berichten gemonitord door een of andere Nederlander in de verwachting dat ze genoeg "bewijs" kunnen verzamelen om mij digitaal te elimineren

dus nog even geduld, ik laat namelijk mijn me mond niet snoeren door een of andere Amerikaanse webwinkel :P

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar zou ik, werkelijk waar, niet blij mee zijn. We zullen het misschien niet altijd met elkaar eens zijn (toch meer wel dan je misschien denkt) en we kunnen eindeloos bakkelijen over de "toon waarop", maar ik zou het geen goede zaak vinden als jou hier het zwijgen werd opgelegd. Jouw bijdragen stemmen in ieder geval wel tot nadenken (en geven((mij)) ook wel eens een reden voor een "leuk bedoeld prikje"). Wat mij betreft hoef jij echt niet op te vliegen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je, maar ik zou ze niet te eten willen geven die heimelijk lachen als mij me mond werd gesnoerd,

jammer dat hier geen welwillend oor is wat betreft het cacheonterend schaamstaal jagen wat door het twitter word aangejaagt

 

GC.NL onwaardig

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je ziet het overal. Zelfs de sportiviteit is in de sport vaak ver te zoeken sinds geld/commercie er een te grote rol in is gaan spelen. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, er je afkeuring over uitspreken, maar het gebeurt toch. Rest ons slechts te focussen op datgene wat cachen voor ons aantrekkelijk maakt. En dat kan voor iedereen anders zijn.(jeez, ga ik opeens serieuze reacties geven? Meteen stoppen en naar buiten om te cachen!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

No Name, ik ben vandaag ook even buiten wezen spelen, een paar leuke cache's bezocht en een ouder echtpaar in een blauwe auto met fietsen achterop bezig gezien met kokerrapen terwijl vrouwlief in de auto zat te wachten om 300 meter verderop weer te stoppen manlief weer alleen uit de auto om een koker te rapen,

deze mensen zullen ook wel hele fijne dag hebben gehad nu druk bezig te schrijven dat ze herlijk met de fiets er op uit zijn geweest en wel 35 "cache's" hebben "gedaan"

ook een jong stel tegen gekomen die trots mede deelde dat ze de bonus al onderweg hadden opgepikt en nu nog maar 1 cache van de serie moesten "doen" dan hadden ze de serie compleet (31 Stuks)

zij vroeg of ze met me mee terug mochten rijden, natuurlijk mog dat maar dan wilde ik eerst even mijn krabbel in het logboekje zetten, daar konden ze dus niet op wachten en vertrokken, toen ik eenmaal bij de cache zelf aangekomen was begreep ik ook waarom, de cache was incompleet achtergelaten, ik heb de onderdelen weer bij elkaar gevoegd voordat ik de het logrolletje kon vinden, het stel had zeker geen zin om uit te leggen waarom ze de cache zo hebben achtergelaten

na 3 stuks had ik wel weer genoeg gezien en ging maar op weg naar huis, Groundspeak kan wel mijn account afnemen maar niet mijn hobby

 

GC.NL kan nu wel meewerken aan de verloedering maar ik blijf het jammer vinden, zelfs het geocaching afvalputje, hier genoemd "de buren" flikte dat niet

 

Barny

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel triest inderdaad. Met de groeiende bekendheid/populariteit komt er ook meer kaf tussen het koren. Maar ik wil hier niet het heilige boontje uithangen. Ik heb indertijd ook in 2 dagen een trail van 100 stuks gedaan. Ik heb ook FTF, STF en TTF gescoord. En vond dat toen indertijd heel erg leuk en geweldig. Alleen nu hoeft het van mij niet meer, Seen it, done it, klaar! Cachen op die manier is voor mij nu geen drijfveer meer (wil trouwens niet zeggen dat ik dat nooit meer ga doen). Maar de vernielzucht die er tegenwoordig soms bij komt kijken, om koste wat het kost de cache te pakken te krijgen, is wel heel erg. Bij mij in de buurt is er een complete cachebehuizing vernield omdat men geen magneetje bij zich had om de cache eruit te vissen. Dan maar slopen, want hebben zal ik hem! Zie het als een spiegel van de samenleving. Er lopen bijvoorbeeld nog steeds malloten rond die treinpersoneel molesteren omdat ze te beroerd zijn om een kaartje te kopen en daarop niet willen worden aangesproken. Het moreel en fatsoensbesef laat tegenwoordig vaak zeer te wensen over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spijtig om te horen wat er zich achter de schermen afspeelt Barny. Met een heleboel zaken ben ik het eens met je. De verloedering in onze hobby en de "snelle" jongens die er een wedstrijd in zien en het voor de genieters verpesten.

 

Democratie is een beperkt begrip geworden. En we hebben het nota bene over een spelletje. Je mag alles zeggen, mits het in het straatje past van Geocaching.com. Genoeg gelik en geslijm in dit wereldje en te weinig die hun stem laten horen. Respect voor jou Barny, met welke consequenties dan ook .

 

Laat je niet kisten en al nooit je stem afnemen... en wat er ook gebeurt; nieuw emailadres aanmaken, ander naampie en vrolijk doorgaan. :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GC.NL kan nu wel meewerken aan de verloedering maar ik blijf het jammer vinden.

Het zo wel fijn zijn als gc.nl eens een toelichting zou willen geven hoe ze hun eigen rol in het zich ontwikkelend geocachelandschap zien. De faceboekgroepen ontwikkelen zich in rap tempo. Iedere moderatiegolf doet mensen andere groepen opzoeken. Is er nog een actuele visie? Wat zijn de ambities?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op verzoek aan de "Nieuwe caches"-tweet de hashtag #gcnl + de afkorting van de provincie toegevoegd, zodat daarop gefilterd kan worden. Voorbeeld: de hashtag voor Drenthe is dan #gcnldr, die van Zeeland #gcnlzl.

 

De volledige lijst van afkortingen:

 

Nederlandse provincies
DR = Drenthe
FL = Flevoland
FR = Friesland
GD = Gelderland
GR = Groningen
LB = Limburg
NB = Noord-Brabant
NH = Noord-Holland
OV = Overijssel
UT = Utrecht
ZH = Zuid-Holland
ZL = Zeeland

Bron: Onze Taal > https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/afkortingen-van-provincienamen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...