MacDD Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 @TP, is dat Oostenrijk? Komt me wel erg bekend voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 2 september 2014 Auteur Share Geplaatst 2 september 2014 Wat een gave foto!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nu even niet Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 Even een krabbel in het logboekje zetten! Ziet er leuk uit!! Als ervaren sportklimmer EN als veiligheidskundige moet ik toch een ernstig appel doen aan je gezonde verstand. Nieuwe helm? Is dat nu een muts of is de vertrouwde rode helm er niet meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 Heren, heren, je moet de foto 90 graden draaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 Heren, heren, je moet de foto 90 graden draaien. Aha, het is een tokkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 Als ervaren sportklimmer EN als veiligheidskundige moet ik toch een ernstig appel doen aan je gezonde verstand. Nieuwe helm? Is dat nu een muts of is de vertrouwde rode helm er niet meer? Mmmm,,,hier had ik wel op..... maar we waren met z'n 4-en en 1 ervan had geen helm. bij de vorige foto waren mijn klimmaatjes al beneden en kom ik als laatste....inderdaad met een muts op. (blush) Maar..... wel bewust: Het risicco op steenslag is kleiner, als er niemand meer boven je klimt / is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 @TP, is dat Oostenrijk? Komt me wel erg bekend voor. Nee, het was hier: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=ae7e4efa-e80a-4ac9-894e-af1d43f35ac6 Ergens in Nordrheinland Westfalen. Hij is overigens gearchiveerd omdat er regelmatig uilen zouden nestelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 Deze is wel nog online http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=feb1d42e-d0d0-4e3b-bda3-a0abed84a93d Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoekster Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 Stoere foto's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 Twin, het touw zit toch wel aan 2 bomen vast he ... en als dat zo is, moest je weer naar boven ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 Die in de provincie Luik heb je toch niet echt klimgerei voor nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 Het kan ook met een ladder inderdaad, maar dit is veel leuker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 Twin, het touw zit toch wel aan 2 bomen vast he ... en als dat zo is, moest je weer naar boven ? Er zit onder de boom in de wand ook een rotshaak. Daar is met een acht in een zijde van het dubbele touw (11mm-statisch) middels een karabiner in de rotshaak een tweede zekering aangebracht. Er zat ter plaatse maar 1 rotshaak (wellicht om te kunnen topropen?) dus was dit de beste (alternatieve) krachtendriehoek / dubbele zekering. Je kan via een omweg achterlangs weer naar boven om al je spullen weer uit te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 Het kan ook met een ladder inderdaad, maar dit is veel leuker Lijkt me zelfs vrij te klimmen. Iig wel een uitdaging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 Dat zul je mij nooit zien doen, maar dat moet je zelf weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden