Spring naar bijdragen

Ideale Cachepen?


Vlindertje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Mensen toch, waarom moet nu ieder draadje ontsporen in oeverloos gezwets? Ik vond het op zich wel een interessant onderwerp. Het zal waarschijnlijk niet echt de bedoeling geweest zijn van de vraagsteller, maar ik ga er van uit dat ieder persoon wel eens iets kan schrijven zonder de draak te steken met andere personen.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen toch, waarom moet nu ieder draadje ontsporen in oeverloos gezwets? Ik vond het op zich wel een interessant onderwerp. Het zal waarschijnlijk niet echt de bedoeling geweest zijn van de vraagsteller, maar ik ga er van uit dat ieder persoon wel eens iets kan schrijven zonder de draak te steken met andere personen.

 

Dit is een serieuze reactie? Echt? Nee, dat zal toch wel niet! Of wel? Iemand heeft zelfs een +1 gegeven, het IS dus wel een nuttige bijdrage.

 

On topic: Ik neem ook (bijna) altijd een pen mee..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch herken ik wel iets in de jammerklacht van searchjaunt. Ik weet hoe eenzaam hij zich moet voelen met belangstelling voor een interessegebied dat door bijna niemand gedeeld wordt. Van de televisieprogramma's die ik kijk bevindt alleen het journaal zich in de top 100 van meest bekeken programma's. Als ik op een verjaardagsfeestje een gesprek begin over schaken, geologie of a capella renaissance koormuziek dan wordt ik ook altijd aangekeken met een verglaasde blik. Het feit dat sinds enige tijd geocaching aan dit lijstje is toegevoegd heeft tot op heden nog niet tot een merkbare verbetering geleid. En als er dan eindelijk een gesprek gestart wordt over cachepennen dan moeten hem wel de tranen de in de ogen schieten als je ziet hoe snel het draadje in het ongerede raakt.

bewerkt door Diederikus
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diederikus, de fantasie druipt jouw pen uit. Jij kijkt weinig tot geen TV en gaat nooit naar verjaardagsfeestjes. Althans, dat vertelde jouw vrouw aan mij.

 

Overigens praat ik op verjaardagsfeestjes dikwijls over mijn pennenverzameling en dan heb ik een geïnteresseerd publiek. Het is maar hoe je het brengt.

En het heeft mij reeds veel pennen opgeleverd, veelal in het originele doosje. De betere merken, zoals Cross, Lamy, Parker en Waterman. Ook gelimiteerde edities hebben mijn belangstelling, meestal met inscriptie. Van mijn dochter kreeg ik op Vaderdag (of Moederdag, dat is me even ontschoten) een echte geocachepen. Klein en met een klip en trekdraad, verkrijgbaar in de geoshop. Met logo! Afgelopen zaterdag heeft zij hem even van mij geleend toen ze een boomklimcache ging loggen. Klip aan een lusje van de broek, zodat de pen niet naar beneden kan lazeren tijdens het tekenen van de logrol. Want in dat geval zou zij weer moeten afdalen om de pen op te halen, want het lukt mij niet om de pen 6 meter omhoog te gooien. Overigens is dat de enige pen die ik altijd meeneem. Mijn andere pennen liggen in hun doosje in mijn pennenla. Ter verduidelijking, als ik het over pennen heb, dan bedoel ik balpennen, fijnschrijvers, vulpennen en de exoot vulpotlood.

 

Toch begrijp ik je wel een beetje, want als ik begin over a capella schaken, dan zit iedereen mij ook glazig aan te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ter verduidelijking, als ik het over pennen heb, dan bedoel ik balpennen, fijnschrijvers, vulpennen en de exoot vulpotlood.

Ik zag in jou ook al meer een pennenlikker dan een potloodvent.

 

Omdat wij altijd alle pennen kwijt zijn heb ik ooit 40 pennen aangeschaft en op diverse plaatsen in het huis neergelegd. Na twee weken geen enkele pen meer teruggezien. In de schuur staat nog wel een doosje parkers. Met cachepennen ligt dat gelukkig anders. Inmiddels heb ik er vijf in mijn cachetas zitten, allen achtergelaten door mijn medecachers. Waarvoor dank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...