Spring naar bijdragen

Ideale Cachepen?


Vlindertje

Aanbevolen berichten

Ik gebruik een "Strider Mick M2 6061 - T6"

 

Dit is een zogenaamde Tactical Pen, die door militairen wordt gebruikt.
Schrijft prima en is daarnaast ook als verdedigingswapen te gebruiken.
Dergelijke pennen zijn er overigens in diverse uitvoeringen, o.a. met zaklampje in de dop, tot aan in het handvat verborgen messen

Of de pen scherp genoeg is voor dit Forum?

Je kunt er in elk geval in het veld wel "Geocache Fundementalisten" mee van het lijf houden.

 

767142031_393.jpg
.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je je bericht beperkt had tot de eerste twee alinea's had ik er hartelijk om kunnen lachen. De derde alinea geeft echter je werkelijke bedoeling weer en daar straalt gewoon het cynisme van af. En waarom eigenlijk? Waarom kun je het nu gewoon niet hebben, dat velen op een andere manier dan jij plezier beleven aan deze hobby. Laat toch gaan en richt je op je eigen plezierbeleving. Daar worden we allemaal blij van! Geniet van het prachtige weer en van de mooie ammobox met ruilobjecten aan het einde van de dag. Dan val je met een glimlach rond de mond in slaap, zoals ik dat gisteren deed na een wandeling van bijna 14 kilometer door een schiterend en zonovergoten Wassenaars duinlanschap.... Met eeehhhh 34 caches (puntjes voor jou) op het eind.... En de pen, die we bij ons hadden? Een gewoon l...llig biccie. Weet je wel? Zo'n ding, die we vroeger in de schoolbanken compleet kaal kloven.... Zo moeilijk hoeft het allemaal toch niet te zijn in dit soms zorgelijke leven...

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de sexy laarzen (dank) en de sexy geotas (nog meer dank) ben ik best wel benieuwd naar suggesties voor de sexy waadbroek. Want ik zie er toch niet uit in een standaard model...

De sexy uitstraling dient geëmitteerd te worden op het moment voordat het waadpak wordt aangetrokken. Blijft de uitstraling op dat moment achterwege, dan mag er niet op gerekend worden dat een waadpak daar nog enige verbetering in kan aanbrengen. Neem in dat geval een waadpak dat de toeschouwers zoveel mogelijk ontziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de sexy laarzen (dank) en de sexy geotas (nog meer dank) ben ik best wel benieuwd naar suggesties voor de sexy waadbroek. Want ik zie er toch niet uit in een standaard model...

Wat dacht je van een blauw- witte met vertikale afkledende strepen, of een popeye print. Ook leuk. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wellicht een nuttige extra vraag: hoeveel pennen nemen jullie mee?

Ik heb er zelf minstens 4 in de tas en 2 in de cachemobiel. Moet er niet aan denken dat ik ter plekke ontdek dat mijn pen het niet doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor soort pen zou Dave Ulmer bedoeld hebben om een authentieke cache mee te loggen? Stel dat je het verkeerde materiaal gebruikt, dan zou het zomaar ineens kunnen zijn dat je niet aan het cachen bent!

  • Top! 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor soort pen zou Dave Ulmer bedoeld hebben om een authentieke cache mee te loggen? Stel dat je het verkeerde materiaal gebruikt, dan zou het zomaar ineens kunnen zijn dat je niet aan het cachen bent!

Jij hebt het echt nog niet begrepen, hè? Bij een log moet de inhoud authentiek zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Wat voor soort pen zou Dave Ulmer bedoeld hebben om een authentieke cache mee te loggen? Stel dat je het verkeerde materiaal gebruikt, dan zou het zomaar ineens kunnen zijn dat je niet aan het cachen bent!

Jij hebt het echt nog niet begrepen, hè? Bij een log moet de inhoud authentiek zijn.

 

 

Zodra jij iets in het logboek schrijft met je pen dan laat je inkt achter... Denk er dan wel aan dat die inkt authentiek moet zijn. Wat dat betreft ben ik het met vlinder eens dat een ganzepen de enige optie is. Potje inkt in de cachetas gevuld met een mix van olie met houtskoolpoeder en je bent helemaal authentiek bezig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Wat voor soort pen zou Dave Ulmer bedoeld hebben om een authentieke cache mee te loggen? Stel dat je het verkeerde materiaal gebruikt, dan zou het zomaar ineens kunnen zijn dat je niet aan het cachen bent!

Jij hebt het echt nog niet begrepen, hè? Bij een log moet de inhoud authentiek zijn.

 

Aahh, de inhoud van mijn log moet authentiek zijn? Okee. En mijn pen dus niet. Toch vraag ik mij af of ik dan wel aan het loggen ben zoals loggen bedoeld is. Het blijft toch een beetje een lastige kwestie, vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...