Spring naar bijdragen

Ideale Cachepen?


Vlindertje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Vlinder, wanneer is de laatste keer dat jij een +1 hebt gekregen voor een postje?

Ik vind dit wel heeeel er off topic wat dat betreft kan je er een boek van schrijven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

topzoekertje, je haalt alles door elkaar. Een telescopische prikpen werkt niet, want met enige druk schuif je de telescoop weer in elkaar.

Ik heb een opvouwbare prikstok met magneet en je kunt er met een moertje ook een Parker op parkeren. Gebruik ik wanneer ik een klimcache wil loggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Vlinder, wanneer is de laatste keer dat jij een +1 hebt gekregen voor een postje?

 

Ach, hoeveel beoordelings'puntjes' ik heb verzameld kun je zien in mijn profiel. Kijk je ook even in dat van jou?

 

 

@ Vlindertje,

 

Is dat ook niet geheel jou uitgangs punt!!

 

Alles voor de puntjes, maar dan niet met cachen...

 

Maar puntjes behalen op het forum??

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag je wel hele lange logs schrijven anders haal je het er niet uit. Is een Bic toch een stuk economischer.

De langste verhalen zijn toch te vinden op internet en niet in de logboekjes. Daar blijft het meestal bij een korte mededeling van het bezoek en eventueel: Leuk! of Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het logboek volsta ik met "Odlaniger 08-03-2014". Of een andere datum indien daar aanleiding voor is. En ik gebruik daar mijn Waterman vulpen voor.

Mijn gratis Lamborghini pen gebruik ik voor het schrijven van een boek waar ik een paar weken geleden mee ben begonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, je hebt geen computer, Od? Echt romantisch is het natuurlijk met zo'n ouderwetse tijpmaschien. Zoals in de film, 20 keer opnieuw beginnen en een prullenbak vol met verfrommelde blaadjes.

Als je al een boek hebt kun je natuurlijk ook gewoon tussen de regels door schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het logboek volsta ik met "Odlaniger 08-03-2014". Of een andere datum indien daar aanleiding voor is. En ik gebruik daar mijn Waterman vulpen voor.

Mijn gratis Lamborghini pen gebruik ik voor het schrijven van een boek waar ik een paar weken geleden mee ben begonnen.

Odlaniger 08-03-2014. Mist nog net het kruisje erachter, zoiets van, God hebbe zijn ziel. Zielig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Titel: "Het dilemma van een geocacher"

Moet ik m'n eigen gang gaan, moet ik met de meute mee of moet ik terug naar de oorsprong.

 

Een (h)eerlijk inkijkje in de wereld van het schatzoeken. Doorspekt met humor en woordgrappen. Een absolute aanrader. Algemeen Dagblad.

In dit fantastische boek worden de intriges binnen de Geocachegemeenschap openhartig uit de doeken gedaan. De Telegraaf.

Vermaak voor de elite is nu voor iedereen weggelegd. De Volkskrant.

bewerkt door Dagwacht
  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...