Spring naar bijdragen

Ideale Cachepen?


Vlindertje

Aanbevolen berichten

Diederikus, het pennenverdwijnprobleem in huis ken ik. Evenals het aanstekerverdwijnmysterie. De meeste pennen vertrekken met de noorderzon, maar dat komt de geocachers in Groenland dan weer goed uit. De pennen die overblijven zijn voor de helft afgekloven, een verschijnsel waarvan ik de reden tot op heden niet heb kunnen verklaren. Het betreft hier uiteraard plastic pennen, want pennen van metaal zijn niet te vreten. Mijn pennen zijn veilig, want ze zijn van metaal en veilig opgeborgen.

 

Kort geleden kocht ik bij de Action 50 aanstekers voor 7 euro en wat denk je? Binnen 2 dagen waren er nog maar 48 over. De rest spoorloos verdwenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

.....Omdat wij altijd alle pennen kwijt zijn heb ik ooit 40 pennen aangeschaft en op diverse plaatsen in het huis neergelegd. Na twee weken geen enkele pen meer teruggezien.....

 

.....het pennenverdwijnprobleem in huis ken ik.....De meeste pennen vertrekken met de noorderzon.....

Dat probleem heb ik gelukkig niet. Heel af en toe verdwijnt een pen van mij bureau. Sterker nog, het bakje met pennen ( op mijn bureau ) wordt altijd spontaan aangevuld met allerlei onbekende pennen. Mijn probleem is echter dat die pennen het nooit doen :( ! Zou het aan het bakje liggen :1eye: ? En heb ik een keer een werkende pen, dat wordt die tijdelijk geleend door een huisgenoot, die daarvoor wel een hele mooie andere pen terug brengt :yes: . Echter, als ik ‘m uit het bakje haal, dan doet ‘ie het weer niet. Ik snap er niets van :angry:. Ik geloof dat ik op mijn verjaardag maar eens een ander bakje vraag, misschien is dan het pennen probleem opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...