Spring naar bijdragen

Welk Soort Cache Doe Je Het Liefst?


Diederikus

Cachevoorkeuren  

105 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk soort cache doe je het liefst?

    • 1.tradi 2. multi 3. mystery
      14
    • 1.tradi 2. mystery 3. multi
      10
    • 1.multi 2. tradi 3. mystery
      49
    • 1.multi 2. mystery 3. tradi
      29
    • 1.mystery 2. tradi 3. multi
      2
    • 1.mystery 2. multi 3. tradi
      1


Aanbevolen berichten

De Nederlandse folklore met betrekking tot het leggen van caches wordt uitgedrukt in de volgende percentages: 50% tradies, 28% mysteries, 19% multies (en 3% overig). Ik vraag me af in hoeverre dit weerspiegeld wordt in de voorkeuren van de forumbezoekers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik kan helaas niet stemmen.

Met de kinderen doe ik vaak meerdere cache op een dag omdat dit het leuk houdt voor de kinderen. 1 multi en weer naar huis doe ik dan wel weer als ik met anderen ben. En dat is niet zo heel vaak. Ten slotte vind ik het ook nog leuk om samen met mijn vrouw te puzzelen en dat zijn dan de mysterie. En dat vind ik nu het mooie van cachen:er is voor ieder wat wils

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoedinie, daar ben ik het wel mee eens. Je cached op de manier die jou uitkomt en die jij prettig vindt. Dat ik uitgekeken ben op tradi's zal jou een zorg zijn, net zoals ik begrijp dat cachen met kinderen ook om aanpassing vraagt. En zo af en toe een puzzeltje, het liefst bij de open haard, sla ik niet af.


Aanvulling: ik los dikwijls mysteries op zonder ooit de cache te bezoeken. Zal wel aan ons klimaat liggen.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liefst multies, daarna tradi's.

Het "nadeel": Je doet veelal meer tradi's op een dag dan multies.

 

Maar de multi's blijven langer hangen, althans bij mij wel. Behalve dan die ene tradi, boven op een berg op Kreta. Het doosje stelde niet veel voor. Maar die klim...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn voorkeur staat er niet bij,

ik bezoek nu eigenlijk alleen maar "small" regulair en large cache's,

wat voor een verzinsels de CO er weer eens van moet maken interesseert mij totaal niet, mijn hobby is doosjes vinden

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk idee, benieuwd of er iets uit dit onderzoekje komt, zeker wanneer verschillende mensen anders stemmen dan hun stats zijn. Ik denk dat er te veel variabelen in de vraagstelling zitten. Het kan ook zijn dat je cachegedrag beïnvloed wordt door factoren als caches in de directe omgeving, of je gemakkelijk kunt/wilt reizen, wie er met je mee gaat, het weer en er valt vast nog wel meer te bedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...