Spring naar bijdragen

Kijkers En Kopers ......


antarctica

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

A is van Auwehoeren................. 1

B is van Beledigen..................... 2

C is van Collegiaal..................... 3

D is van Drammen...................... 4

E is van Excentriek......................5

Z is van Zeer vermoeiend .......... 6

 

 

Ook goed :)

bewerkt door Blutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een aantal kampen vind ik niet erg, als ze elkaar wat meer zouden kunnen respecteren en begrijpen, niet voortdurend veroordelen en afzeiken.

Antarctica

 

Ik zie liever verschillende meningen dan verschillende kampen. Van kampen komen vooroordelen, maar meningen kan ik juist goed respecteren.

(En voor je het weet blijkt kamp Z ineens van de #Zukkels te zijn.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

begin hier wel gezellig te worden meer kopers aan het lezen .... kijkers aan het lezen ..

 

en zukkels schrijf je met een S..

bewerkt door Blutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goonies Oosterhout, jouw opmerking "Niet iedereen heeft de onbeheersbare online geldingsdrang.", op wie slaat dat? Het forum is voor mij een literair café, waar ik soms inspiratie vind. Ik ben een veelposter, maar niet om het veelposten.

Dat was niet specifiek op jou gericht, maar wie de schoen past... Jij noemt het literair café en inspiratie, ik, de lezer, zie dat anders. Zet je geïnspireerde roze bril eens af en lees de laatste twee pagina's van dit draadje en je eigen berichtengeschiedenis eens na met de blik van een buitenstaander.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer hoor een leuk draadje alweer gekaapt door lambalgedoe. PS dat was alweer 9 postjes

 

Om weer enigszins terug on-topic te komen: ik ben hier eerder geneigd om aan een discussie deel te nemen als meningen met een glimlach worden gebracht.

Bovendien hoef je er in de laatste post van Odlaniger niet eens voor tussen de regels door te lezen:het gaat uiteindelijk om de lol van het spelletje.

Ik ruil de stokpaardjes graag in voor een beetje gelambal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blutch, je bent geen onhandig persoon, eerder een Zaskia of Zitus, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik probeerde een reactie van Barny te krijgen.

 

Wyatt!, dank voor jouw reactie. Posters vergeten wel eens dat het om een leuke vrijetijdsbesteding gaat.

 

Goonies Oosterhout, mijn bijdrage was een benoeming van kampen, haantjesgedrag.

 

Moderator, wat mij betreft hoef je niet in te grijpen. Disable dit topic niet. We lossen het samen wel op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik, een kijker, beleef veel plezier aan de literaire vrijheden van een groot aantal vaste kopers. Erg knap hoe iemand elke keer weer zo hele lap tekst weet te tikken, hoeveel tijd zou daar nou in zitten? Ik ben verbaal wat sterker dan op papier, omdat de gedachten sneller gaan dan de vingers, daardoor kost het juist meer tijd om wat leuks, pakkends, grappigs of goeds aan een topic toe te voegen.

 

Hou zelf wel van een grapje en wat plagen, dus ook op dat vlak kom ik hier wel aan mijn trekken. Ik kan mij ook verkneukelen om de geldingsdrang van sommigen, erg vermakelijk. Daarnaast is het ook nog wel interessant om de reactie van de volgende koper te voorspellen, soms zit ik er niet ver naast, maar even zo vaak word ik toch weer verrast door een andere invalshoek of mening.

 

Kopers, ga zo door!

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...