Spring naar bijdragen

Kijkers En Kopers ......


antarctica

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb lang getwijfeld of ik op dit onderwerp zou reageren, want ik ben regelmatig een koper. Nog veel vaker ben ik echter een kijker. Ik schat dat ik gemiddeld wel vijf á zes dagen per week kijk wat er op het forum te lezen is. En wat zoek ik dan eigenlijk? Eerlijk gezegd ook een stukje gezelligheid (is het forum natuurlijk niet voor) naast de informatie.

Het valt me op dat er ook kijkers lijken te zijn die dat zoeken, enkelen geven aan genoten te hebben van het café. Anderen ergeren zich juist groen en geel aan het lamballen.

Als het 'uit de hand loopt' op het forum en sommige vaste kopers haken (tijdelijk) af, merk ik dat het meteen veel stiller is op het forum. Dan kijk ik toch minder graag. Ik hoop dan dus iets te kopen waar dit forum eigenlijk niet voor bedoeld is.

Dat brengt me tot de vraag: zijn kijkers wel kijkers, of kopen ze misschien toch iets door te kijken? En wat kopen zij dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien er toch een "nieuwe" wind waait met onze nieuwe tor kan hij misschien wel de deur weer open van het geocafe??

Een beetje strenge hand van hem moet het kunnen ??

Ja toch ?

En misschien ontsporen er dan ook de ander draadjes minder mocht dit toch gebeuren hup op pakken en in het cafe gooien ..

Een cafe moetje onderhouden elk cafe wordt schoon gemaakt elke dag dus waarom niet ook het geocafe .

Word deze te vol hup de bezem er door klaar !!!

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou graag een reactie van CacheTor willen zien op Postje #139 van Blutch.

Volgens mij zou het het eea. aan "gelambal" op andere draadjes schelen. Laat ze daar lekker verder off-topic doorpraten en je vangt misschien wel twee vliegen in een klap.

 

Misschien dat een testperiode van 1-2 weken in eerste instantie al voldoende is om enkele resultaten hieruit te krijgen.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een nieuw geocafé lijkt me niet dé oplossing. Het zou hooguit een beetje kunnen helpen. Mijns inziens zou het dan wel een beetje verstopt moeten zijn op het forum, bijvoorbeeld zo dat je bewust een keer extra moet klikken. Anders krijg je meteen weer de 'problemen' die er de vorige keer ook waren. Lang niet iedereen vindt dat lamballen namelijk leuk en dat geeft gemopper, rapporteerknoppen etc.

Maar een beetje heimwee heb ik wel als ik aan het café terug denk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben al jaren een echte kijker waarbij ik soms best wel de neiging krijg om als koper te reageren.

Helaas na even wachten zie ik veelbelovende draadjes na een opbouwende start, neergesabeld worden en overgaan in de grijs gedraaide plaat zoals ik op diverse ander forums ook herken.

maar misschien is dit het begin van een voor mij nieuwe richting als koper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocafe is echt geen oplossing. Dat café werd gebruikt om te kletsen over uitwassen van het cachen, nieuwe ideeën opdoen, harten luchten, veel flauwekul. En op de barkrukken zaten mensen met hetzelfde gevoel voor humor, niet door alle kijkers gewaardeerd. Kijk dan niet.

Andere topics ontspoorden, net als nu, door betweters/bedweters, depressievelingen met een hoge drukgebied, mensen die het spelletje te serieus nemen en mensen die Barny verwijten dat hij een onhandig persoon is.

Het valt mij op dat zelfs Vlindertje het een beetje zat is, of vergis ik mij?

En Gerrit Tabak heeft er blijkbaar ook tabak van en heeft de pijp aan Sint Maarten gegeven (GC2E55N).

Dagwacht zie ik ook niet meer, is waarschijnlijk van ellende het nachtleven ingedoken.

 

Binnenkort in dit theater: Een oud idee van mij dat destijds werd neergesabeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf denk ik dat vlindertje wat anders heeft te doen nu.

Voor tabak werdt het tijd om te stoppen met roken.

Zelf denk ik dat dit draadje een mooi voorbeeld is voor het geocafe want hetvgaat nergens meer over.

Dus op pakken en in het cafe gooien klaar

 

Ps

En inderdaad casteel heeft gelijk niet meer op de lijst ...

bewerkt door Blutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...