Spring naar bijdragen

Kijkers En Kopers ......


antarctica

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ha die Vlindertje,

 

Hoe weet jij dat er op de rapporteerknop gedrukt is?

 

En ik vind jou reactie niet echt volwassen??

Had van jou wel iets anders verwacht dan wat je hier boven schrijft!!

 

En als je ergens Tabak van heb: ga dan ergens anders koekeloeren...

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk is dit topic alleen al de reden om kijker te blijven.

Zolang er een aantal kopers hier de dienst uitmaken blijf ik wel kijker.

En ga ik in m'n vrije tijd wel naar buiten om te cachen...

Zouden meer mensen moeten doen...

bewerkt door eikenhofjes
  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

eikenhofjes....Je hebt groot gelijk om heerlijk in de frisse buitenlucht caches te gaan zoeken, daar is het hier allemaal om te doen, Maar wie zijn volgens jou die aantal kopers die hier de dienst uitmaken? Zoals eerder in dit draadje is door Team Tabak gevraagd om man en paard te noemen en daar heeft hij gelijk in, niks mis mee.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand maakt hier de dienst uit, iedereen kan zijn zegje doen. Met een beetje eelt op het gevoel kunnen wij elkaar wel aan. Niet overdreven serieus en niet al te beledigend, dan blijft het echt wel aangenaam vertoeven op dit forum.

 

En Vlindertje. Alhoewel niemand is te verwijten dat hij taalzwak is zolang hij geen cursus Nederlands bij het LOI heeft gevolgd, heb je toch een "reputatiepuntje" van mij gekregen. Achterbakse lafbekken rapporteerknoppeleurs zijn als de oude dame die zegt: zuster, hij heeft het weer gedaan! John de geowolf heeft echt gelijk dat hij de Arena niet wil zien. In de arena werden vroeger hevige mens-dier gevechten vertoond ter vermaak van het gepeupel.

 

Laat dit forum geen arena worden.

 

Deze bijdrage is mede mogelijk gemaakt door LOI. Nederland wordt steeds slimmer. Nu wij nog.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik de reactie van Vlinder lees: "achterbakse lafbekken en taalzwakke trollen de rapporteerknop hadden gebruikt". Dit zal zo zijn, maar het is altijd nog aan de moderator om hier gehoor aan te geven, of niet dus. Verwijten voor verwijdering zijn m.i. dan ook aan het verkeerde adres.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hidde109,

 

Dat klopt, het is niet nodig om op de rapporteerknop te drukken, er is al actie ondernomen.

Het geschrevene blijft staan en wordt niet gewist, ter voorkoming dat het draadje helmaal een puinhoop wordt.

 

En nu weer terug naar de bedoelingen van de TS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...