Spring naar bijdragen

Kijkers En Kopers ......


antarctica

Aanbevolen berichten

Er zijn hier op het forum vaste posters, mensen die in elk draadje hun mening verkondigen of hun stokpaardje berijden.

Maar er zijn ook kijkers, waarvan je de naam onderaan de pagina wel ziet staan, maar die zich nooit in een discussie mengen.

Waarom niet?

Word je als nieuweling helemaal tot de grond toe afgemaakt?

Word je met een kluitje in het riet gestuurd?

 

Ik wil hierbij een oproep doen aan al die forumbezoekers, die we nooit horen, om eens mee te praten, mee te discussiëren, mee te doen!

Stel je eens voor op dit forum, zeg wat je leuk vindt in dit spelletje, wat je eigenlijk zou willen weten.

Kortom, laat eens wat van je horen!

 

En tegelijk een oproep aan de oude rotten; wees eens vriendelijk tegen nieuwelingen, help ze een handje, geef een gratis advies, steek eens een hand uit (en laat je stokpaardje op stal staan).

 

Antarctica

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zelf vind ik het wel boeiend om discussies te volgen zonder meteen mijn mening te moeten geven. En als ik die behoefte wel heb dan hoor je me wel.

Verder ben ik nog steeds druk bezig om mijn visie op het huidige geocaching te vormen. En dit forum helpt me daar prima bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou juist veelposters willen vragen eens wat minder te schrijven. Laat je ideeën en gedachten eens rustig kristalliseren voor je bijdraagt aan de eindeloze brij die dit forum van dag tot dag uitbraakt.

 

Dat is wat die namen die je ziet doen; ze lezen rustig nieuwe inhoud door, storen zich aan de inhoud die geen inhoud heeft en loggen weer uit. Als er iets is waar ze iets aan toe te voegen hebben, doen ze dat heus wel. Niet iedereen heeft de onbeheersbare online geldingsdrang.

  • Top! 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou juist veelposters willen vragen eens wat minder te schrijven. Laat je ideeën en gedachten eens rustig kristalliseren voor je bijdraagt aan de eindeloze brij die dit forum van dag tot dag uitbraakt.

 

Dat is wat die namen die je ziet doen; ze lezen rustig nieuwe inhoud door, storen zich aan de inhoud die geen inhoud heeft en loggen weer uit. Als er iets is waar ze iets aan toe te voegen hebben, doen ze dat heus wel. Niet iedereen heeft de onbeheersbare online geldingsdrang.

 

Mee eens, behalve dat laatste. Ik stoor me eigenlijk helemaal niet zo en vermaak me hier over het algemeen prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hou me wel even gedijsd.

 

Als ik het eens ben hoor je me sowieso niet. Dus als ik al post heb ik meestal een andere mening. Helaas ben je dan meestal de oproerkraaier of azijn zeiker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Me? :-p

 

Ik lees wel mee, maar waag me niet aan het bereiden van sommige stokpaardjes. ;-)

Wie weet wat de toekomst brengt...

 

Ik weet in ieder geval dat ik in het begin hier kwam om hulp te vragen over een puzzel. De spreekwoordelijke hand toegereikt krijgen om de techniek van een puzzel te begrijpen. Hier kreeg ik naar mijn gevoel niet direct een heel warm welkom op.

Ik kijk dus veel maar koop niets. ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn zangers en luisteraars.

Er zijn koks en eters.

Er waren/zijn schrijvers, Willem Frederik Hermans, Jan Wolkers, Harry Mulisch, Ward Ruyslinck en er zijn lezers.

 

Goede zangers, koks en schrijvers. Over smaak valt te twisten, maar iedereen heeft recht op zijn eigen smaak.

 

Het forum heeft schrijvers en lezers. Ik ben een lezer en schrijver. Ik ben een slechte zanger en een goede kok.

Wat betreft het schrijven heeft menigeen mij al in een goed of slecht hokje geplaatst.

 

Goonies Oosterhout, jouw opmerking "Niet iedereen heeft de onbeheersbare online geldingsdrang.", op wie slaat dat? Het forum is voor mij een literair café, waar ik soms inspiratie vind. Ik ben een veelposter, maar niet om het veelposten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...