Spring naar bijdragen

Kijkers En Kopers ......


antarctica

Aanbevolen berichten

Sommige vaste kopers bewijzen, helaas ook met dit draadje, dat ze een grandioze gelegenheid voorbij hebben laten gaan waarbij het mogelijk raadzamer was geweest om eerst even beter te kijken dan direct te kopen.

Oftewel respect, begrip en alledaags fatsoen zijn soms ver te zoeken. Kippendrift, haantjesgedrag en geldingsdrang voeren helaas regelmatig de boventoon bij deze "wijsneuzen"

 

Gelukkig zijn de kopers die wel oprecht en zonder kwetsend te zijn hun mening en/of visie op dit forum geven in de meerderheid. Voor deze laatstgenoemden uiteraard alle hulde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben meer een kijker/lezer. Omdat de meeste draadjes op een gegeven moment toch uitdraaien op "wie is de echte cacher" en "kokerstrooien" heb ik weinig behoefte daar aan mee te doen. Maar degene die dit wel willen en hier een bepaalde voldoening uithaalt, veel plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot nu toe mij een beetje afzijdig gehouden, omdat juist de kijkers door TS worden uitgenodigd een bijdrage te leveren.

De bijdragen van hen bestaan nu voor een groot deel uit verklaringen waarom zij niet meedoen in de discussies. Toch vinden zij het blijkbaar wel interessant om de discussies te volgen.

 

De frequente posters (kopers of kooplieden?) zijn globaal in twee groepen te verdelen.

De ene groep houdt ervan te discussiëren en van het één komt het ander. Deze groep kent echter minimaal twee kampen. Kamp A houdt van een geintje en kamp B houdt van ruzie zoeken. Soms vindt echter kruisbestuiving plaats.

De tweede groep is streng in de leer. TS stelt een vraag en daar geef je een antwoord op. Zo niet dan kun je beter je mond houden. Ook deze groep kent twee kampen. Kamp C geeft vriendelijk antwoord aan de vraagsteller, dikwijls een nieuweling. Kamp D zorgt er met zijn antwoord voor dat de TS direct zijn GPS op Marktplaats zet. Kruisbestuiving vindt hier niet plaats.

 

Ik zit zelf in kamp E.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot nu toe mij een beetje afzijdig gehouden, omdat juist de kijkers door TS worden uitgenodigd een bijdrage te leveren.

De bijdragen van hen bestaan nu voor een groot deel uit verklaringen waarom zij niet meedoen in de discussies. Toch vinden zij het blijkbaar wel interessant om de discussies te volgen.

 

De frequente posters (kopers of kooplieden?) zijn globaal in twee groepen te verdelen.

De ene groep houdt ervan te discussiëren en van het één komt het ander. Deze groep kent echter minimaal twee kampen. Kamp A houdt van een geintje en kamp B houdt van ruzie zoeken. Soms vindt echter kruisbestuiving plaats.

De tweede groep is streng in de leer. TS stelt een vraag en daar geef je een antwoord op. Zo niet dan kun je beter je mond houden. Ook deze groep kent twee kampen. Kamp C geeft vriendelijk antwoord aan de vraagsteller, dikwijls een nieuweling. Kamp D zorgt er met zijn antwoord voor dat de TS direct zijn GPS op Marktplaats zet. Kruisbestuiving vindt hier niet plaats.

 

Ik zit zelf in kamp E.

 

 

ik zit in kamp Z .... het einde van zinloos praten over kokertjes en haantjessss ( en natuurlijk vlindertjes :) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach laat ik ook een duit in het welbekende zakje doen. Ik post niet zoveel, alleen wanneer ik het idee heb iets te kunnen bijdragen. Ik kijk wel regelmatig of er een nog een interessante topic's zijn. Het forum als een gezellig chat café is wel aardig, al zou ik daar wel graag een als zodanig herkenbaar topic aan willen hangen. Dan blijven de echte vragen en reacties wat meer on-topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Blutch, leuk weer eens iets van je te horen. Ik heb nog steeds niet ontdekt wat jouw alter ego is, al heb ik wel een vermoeden.

Je kampt echter wel met de benoeming van kampen.

A is van Auwehoeren

B is van Beledigen

C is van Collegiaal

D is van Drammen

 

Z is van Zwaarmoedig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

............ Het forum als een gezellig chat café is wel aardig, al zou ik daar wel graag een als zodanig herkenbaar topic aan willen hangen. Dan blijven de echte vragen en reacties wat meer on-topic.

 

ik zou zeggen een Geocafe :)

He Blutch, leuk weer eens iets van je te horen. Ik heb nog steeds niet ontdekt wat jouw alter ego is, al heb ik wel een vermoeden.

Je kampt echter wel met de benoeming van kampen.

A is van Auwehoeren

B is van Beledigen

C is van Collegiaal

D is van Drammen

 

Z is van Zwaarmoedig

meer de Z van Zeer vermoeiend die verhalen over ECHTE cachers

ps

 

hoi OD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De frequente posters (kopers of kooplieden?) zijn globaal in twee groepen te verdelen.

[...]

 

Ik zit zelf in kamp E.

 

Misschien speelt dat ook wel mee: kampen. Twee is al teveel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

De frequente posters (kopers of kooplieden?) zijn globaal in twee groepen te verdelen.

[...]

 

Ik zit zelf in kamp E.

 

Misschien speelt dat ook wel mee: kampen. Twee is al teveel.

 

2 ..... het zijn er 6 hoor

bewerkt door Blutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

A is van Auwehoeren................. 1

B is van Beledigen..................... 2

C is van Collegiaal..................... 3

D is van Drammen...................... 4

E is van OD ............................... 5

Z is van Zeer vermoeiend .......... 6

 

duuuuudelijk

bewerkt door Blutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...