barny Geplaatst 1 april 2013 Geplaatst 1 april 2013 http://coord.info/GC48MV0 Signal's Time Machine heeft Vlindertje het dan toch voor elkaar gekregen alles voor de statestiek cacher Barny
MacDD Geplaatst 1 april 2013 Geplaatst 1 april 2013 Weet je, iets leux om de grenzen neer te halen vind ik altijd leuk. Toch krijg ik het niet voor elkaar om hem onder mijn eigen naam te loggen. Voelt niet. Dus dan maar even een alter ego aanmaken.
Linkalovers Geplaatst 1 april 2013 Geplaatst 1 april 2013 Als je de oplossing heb gevonden: prachtig filmpje
Tovenaartje Geplaatst 1 april 2013 Geplaatst 1 april 2013 Als je de juiste cache kiest, kun je nog FTF scoren ook
Emmynem Geplaatst 1 april 2013 Geplaatst 1 april 2013 Hehehe Egypte was een half uurtje terug nog ongevonden Vind het wel een grappig grapje. Zag al dat er een boel mensen zijn die ze echt allemaal loggen
Tovenaartje Geplaatst 1 april 2013 Geplaatst 1 april 2013 (bewerkt) Ontario staat nog steeds op 0. Dus nee, er is niemand die ze allemaal gelogt heeft Edit: even beter kijken leert dat er meerdere zonder logs zijn. En de 93 is inmiddels opgelopen naar 102 1 april 2013 bewerkt door Tovenaartje
Emmynem Geplaatst 1 april 2013 Geplaatst 1 april 2013 (bewerkt) Ik voel me niet geroepen dezelfde 'puzzel' zo vaak te loggen. Ben benieuwd wat er morgen met die caches gaat gebeuren. Enne ik denk dat de loggers nog in het proces zaten Is natuurlijk erg veel werk om alle caches langs te gaan en te loggen met een origineel verhaaltje 1 april 2013 bewerkt door Emmynem
jakkes Geplaatst 1 april 2013 Geplaatst 1 april 2013 Paar gelogt om te kijken wat er gebeurd, zo als het er nu naar uit ziet worden ze een voor een weggehaald, maar dat scheelt mij morgen weer werk.
Birdie.NL Geplaatst 1 april 2013 Geplaatst 1 april 2013 Ach, ik vind het best een leuke 1 april-grap. Al was het nog leuker geweest te melden dat de hamsters die de Groundspeak-server doen draaien met onmiddelijke ingang in staking zijn gegaan en dat de paashaas het over heeft moeten nemen.
putput2 Geplaatst 1 april 2013 Geplaatst 1 april 2013 Tja, hier is maar 1 reactie op mogelijk... http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=d2c97b38-3ae2-4159-bf8f-7d828c2e9b18 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden