Spring naar bijdragen

93X Dubbel 5* Te Loggen


barny

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Biefstuk met champignons. Een mooi verhaal, Team Tabak, maar helaas geen punt van discussie omdat het is gebaseerd op de veronderstelling dat ik oudgedienden als een elite beschouw, die zich ver verheven voelt boven de rest. Dat is natuurlijk kolder, en dat weet je zelf ook. Er is geen 'groepje' dat het cachen op een podium plaatst en waarvan ik woordvoerder ben.

Gelukkig. Ik vermoedde het, maar ben blij het nu uit jouw mond bevestigd te krijgen. Enne.... het is duidelijk dat Bourgondië dichter bij Brabant ligt dan bij de Alblasserwaard.... :-) :-)

 

Ik begrijp de conclusie van Diederikus wel... Hij zegt in een paar woorden, waar ik een A viertje voor nodig heb..... :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar nu even on-topic. Ik ben bezig met een cache te maken die per persoon/team i.p.v. 93 X maar EEN keer mag worden gelogd. Maar aangezien ik niet wil dat de hele Veluwe op één dag wordt platgewalst, denk ik er over startvergunningen te verlenen. Mag/kan ik daar inderdaad gebruik van maken of hebben licenties een andere bedoeling?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een beproefde methode om de opdringerige hype cacher te regulieren

maak een simpel pusseltje en verzin een verhaal dat er alleen toestemming is voor een aantal personen per dag/week/maand

maakt niet uit wat er staatde de revieuwers trappen in alles wat iets lijkt (dan is het hun verantwoording niet meer

 

ik ga met mijn nieuw uit te komen cache's ook zo werken, regulieren die hap, echte geocacher die echte cache's willen bezoeken de TFTC prutsers weeren van cache's met stijl (prima plan)

 

laat de echte cachers opstaan en een vuist maken tegen iedereen die koste wat kost puntjes wil vergaren

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny, je hebt gelijk waar het de logjes betreft. Mooie caches verdienen een mooie log en die krijgen ze ook van ons!!!

 

ofzoiets als deze waar een "oude stomp" een new bee de grond in......

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=b76104fe-cd9c-4071-a7f5-20a665ce8ed1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een beproefde methode om de opdringerige hype cacher te regulieren

maak een simpel pusseltje en verzin een verhaal dat er alleen toestemming is voor een aantal personen per dag/week/maand

maakt niet uit wat er staatde de revieuwers trappen in alles wat iets lijkt (dan is het hun verantwoording niet meer

 

ik ga met mijn nieuw uit te komen cache's ook zo werken, regulieren die hap, echte geocacher die echte cache's willen bezoeken de TFTC prutsers weeren van cache's met stijl (prima plan)

 

laat de echte cachers opstaan en een vuist maken tegen iedereen die koste wat kost puntjes wil vergaren

 

Barny

Geen simpel puzzeltje maar een leuke Multi (hoop ik). Goudzoekers krijgen geen voorrang (beetje gemeen?). Ballotage? Misschien. Ach, het valt allemaal wel mee. Hou alleen niet van logs in de trant van: "TFTC, nummer 43 vandaag".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Edit: en dus ga ik een aantal caches archiveren, wijsheid komt met de jaren. Er zijn CO's die alleen maar kwaliteitscaches hebben gemaakt, maar ik dacht: voor ieder wat wils. Daar ben ik op teruggekomen. Het is mijn hobby, ik wil het leuk blijven vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...