Spring naar bijdragen

93X Dubbel 5* Te Loggen


barny

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Een geocacher haalt bij deze briljante zet zijn/haar schouders op. Een puntenjager doet zichzelf ernstig tekort als hij/zij niet snel aan het loggen slaat. Dat het vandaag 1 april is wil niet zeggen dat het hier om een grap gaat. Het zijn echte puntjes, waar je anders veel vinexrondjes voor moet fietsen.

 

Signal's Time Machine wordt wereldwijd massaal gelogd en zal veel plaatsers inspireren. Overigens zijn er inmiddels vele honderden caches in heel Europa (en enkele tientallen daarbuiten) die je vanuit je leunstoel zo vaak als 'found' mag loggen als je wilt. Een lijst wordt toegestuurd als je mailt naar puntenpakken@gmail.com.

 

Dit is GEEN aprilgrap, maar het staat je als puntenjager/koldercacher/kokerkneus uiteraard vrij jezelf voor de gek te houden door daar vanuit te gaan. Net zoals je jezelf voor de gek houdt door te denken dat geocaching een wedstrijd is waarbij een 'found' telt als een 'puntje'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist is mijn logje van de 1 april cache keurig netjes verwijderd door Geo Guy, de lokale reviewer. En zo hoort het ook. Het was een grap en dat moet het ook blijven. Ik had niets anders verwacht, ondanks de treurig stemmende aanmoedigingen van @Vlindertje om maar door te gaan met het loggen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....een waterdichte doos met daarin een logboek....

 

Ik hou niet van fastfood.

 

Is Chinees fastfood?

 

 

On Topic: Ik had alleen in Amsterdam een "Write Note" achtergelaten: Ik heb dus niets gewonnen en niets verloren.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een onbedoelde connectie. Ik ben gek op Chinees eten, maar de dozen laten geur achter, dus zijn niet geschikt als cache. Komen de wilde zwijnen op af.

 

Fastfood bestaat uit kartonnen broodjes met rubberen overblijfselen van wat ooit een dier was, gegarneerd met een fraai blad sla zonder enig spoor van smaak. Dus te vergelijken met een filmkokertje, dat ook niet te eten is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk dat Vlindertje juist gewonnen heeft,

deze aktie van Groundspeak heeft Vlindertje zijn beweringen nogmaals bevestigt

nu hoor je iedereen wel dat het een "goeie" grap was en dat ze anders hun fake log wel weg gehaald zouden hebben maar de ervaring leert ons helaas anders

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar een mens al niet wakker van kan liggen.... Cachen doe je voor jezelf Barny.... Wat anderen doen zou je volkomen koud moeten laten, zoals het mij volstrekt koud laat wat jij allemaal uitspookt. En als Vlindertje denkt dat hij gelijk heeft, dan moet hij dat vooral denken... Ieder mens heeft recht op zijn eigen secret moments of glory....

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...