Spring naar bijdragen

93X Dubbel 5* Te Loggen


barny

Aanbevolen berichten

Died, heb je slechte ervaringen als geoloog? Eén van mijn wensen is om ooit iets ouds te vinden, niet te ver van huis. Een fossiel van een verdwaalde apidium of iets van recentere datum, zoals een pot met gouden tientjes, verstopt door Wilhelmina. Die pot ligt misschien wel aan het einde van de regenboog, net voor de horizon.

Net als jij weten de meeste mensen het verschil niet tussen geologie (gesteenten en mineralen), paleontologie (fossielen) en archeologie (oude culturen)

Het is mij ooit gelukt na een helse tocht het eind van de regenboog te bereiken. Bleek het 't verkeerde eind te zijn.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gelukkig weet ik het verschil. Maar de gemeenschapplijke factor is dat wat eens was, maar wel zijn sporen heeft achtergelaten. Ik heb fossielen van slakken gevonden op Corfu. En mijn stamboom uitgezocht tot de apidium. Dat jij aan de verkeerde kant van de regenboog hebt gezocht is dom. Je moet aan de goedd kant zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Died, heb je slechte ervaringen als geoloog? Eén van mijn wensen is om ooit iets ouds te vinden, niet te ver van huis. Een fossiel van een verdwaalde apidium of iets van recentere datum,

 

Ach... kijk eens goed naar je buurvrouw.... Ik weet alleen niet of je vrouw het goed vindt als je haar mee naar huis neemt en op de schoorsteenmantel plaatst..... :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig dat de Maja's al het einde van het geocafé op dit forum hebben voorspeld.

 

Team Tabak: de buurvrouw van Od is begin twintig, in de bloei van haar leven en nog lang niet toe aan een plaatsje op de schoorsteenmantel :)

 

Voor iederen die gaat cachen: Trek nog maar een extra trui aan en vergeet de handschoenen niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te lezen heb ik de afgelopen dagen weinig nieuws gemist op het forum. Het gewone heen en weer gekibbel.

 

Gisteren onder een heerlijk zonnetje 18,5 km in de Baarnse bossen gewandeld, langs de diverse waypoints van 3 multi's

en 6 andere caches in de loop opgenomen. Dat zouden meer mensen moeten doen.

 

Dan merk ik niet dat Nederland 'te vol' zou liggen - met een mix van "Stage of a multi-cache" en "Question to answer" kun je

op mooie plekjes best een paar multi's door elkaar weven. Zijn de geocaches "op", dan kun je ook gewoon een NS-wandeling of LAW-pad gaan lopen.

Of je neemt de fiets naar aangrenzende gebieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te lezen heb ik de afgelopen dagen weinig nieuws gemist op het forum. Het gewone heen en weer gekibbel.

 

Gisteren onder een heerlijk zonnetje 18,5 km in de Baarnse bossen gewandeld, langs de diverse waypoints van 3 multi's

en 6 andere caches in de loop opgenomen. Dat zouden meer mensen moeten doen.

 

Dat is juist.... Ik ken geen enkel forum waar je zo kunt discussiëren over niets. Heerlijk toch! Stel je voor, dat wij hier binnen dit Forum de Koreaanse kwestie zouden moeten oplossen.... Je moet er toch niet aan denken. We krijgen al mot over het plaatsen van een filmkokertje... Laat staan over een landmijn!

 

En inderdaad zouden meerdere mensen die caches rond Baarn en de Vuursche moeten doen. Schitterend.... dus..... hebben we ze al gedaan! :thumbup: Aanbevolen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te lezen heb ik de afgelopen dagen weinig nieuws gemist op het forum. Het gewone heen en weer gekibbel.

 

Er heeft inderdaad nog niemand zijn standpunten aangepast ten gevolge van een discussie, als je dat bedoelt. Verder gaat het nog steeds over dezelfde dingen als in 2004: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=1802&p=23128

Of het in 2022 anders zal zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Zo te lezen heb ik de afgelopen dagen weinig nieuws gemist op het forum. Het gewone heen en weer gekibbel.

 

Er heeft inderdaad nog niemand zijn standpunten aangepast ten gevolge van een discussie, als je dat bedoelt.

 

 

Maar er is wel bereikt dat de 'opponenten' over een poosje gezamenlijk naar Eindhoven komen om daar - al discussiërend - een heerlijke en héél bijzondere cache te doen (en daarna biefstuk met champignons te eten).

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...