Spring naar bijdragen

93X Dubbel 5* Te Loggen


barny

Aanbevolen berichten

Als je het als grappige tegenreactie bedoeld hebt.... Dan kan ik dat wel waarderen. Als je het serieus bedoeld hebt, dan moet je voor je eigen bestwil proberen de wereld niet te ernstig te nemen.... Een grap moet kunnen en ach... morgen zijn alle logjes weer verdwenen. En dat er sommige plekken nog niet gelogd zijn komt omdat het daar nog geen 1 april is.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nou, dan heb ik er een puntje bij..... :-)

 

Eéntje maar? :wistling: Een beetje cacher heeft vandaag toch wel minstens 3 FTF/STF/TTF gehaald en zijn rooster/grid weer ge-upgrade, zodat hij/zij ver boven de rest uitsteekt en …….. :bag:

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Disabled of niet: Gauw allemaal nog even loggen met de tekst:

 

Um, I found this sooo long ago, wayyyyyyy before it was disabled. Actually before it was even posted! :lol1:

 

96 'gratis' punten met 5/5, wie kan dat nu weerstaand :bangin:

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hou van een grap, maar hou het ook bij 1 puntje... Daar in Amsterdam zijn we regelmatig geweest, maar hoe moet ik nou aan mijn kinderen verklaren, dat ik op 1 dag al die andere landen heb bezocht, terwijl ik vanochtend met hen heb zitten brunchen? Dat doet bovendien afbreuk aan mijn statistieken van bezochte landen... Morgen is het mooi weer... Het s toch echt veel leuker om dan een aantal caches in Brabant te doen... We kunnen ons er alweer op verheugen...:-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ant: What a spirit! Chapeau :thumbsup:

 

Team Tabak: Ik hoop dat de Paasbrunch gezellig was samen met de kids. Voor morgen alvast veel plezier.

bewerkt door de kikkers
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

... Morgen is het mooi weer...

Nu moeten we toch eens stoppen met die 1 april grappen :angry:. Oké, het zonnetje schijnt, maar zodra je buiten komt, vriest de gps vast aan je handen :crybaby:

 

Haha... Je gelooft het niet, maar ik heb vanmiddag een half uur in de tuin in de zon gezeten.... Uit de wind, dromend van gelogde caches op Jamaica en de Maladiven.....

 

 

Team Tabak: Ik hoop dat de Paasbrunch gezellig was samen met de kids. Voor morgen alvast veel plezier.

 

Dat was het zeer zeker!!! Dank je wel!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

... Morgen is het mooi weer...

Nu moeten we toch eens stoppen met die 1 april grappen :angry:. Oké, het zonnetje schijnt, maar zodra je buiten komt, vriest de gps vast aan je handen :crybaby:

 

Haha... Je gelooft het niet, maar ik heb vanmiddag een half uur in de tuin in de zon gezeten.... Uit de wind, dromend van gelogde caches op Jamaica en de Maladiven.....

 

 

Vanaf waar begint het 'gedroomde' gedeelte???

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het overal te wereld 2 april is dan zijn de puntjes ook weer weg.

Ik denk het ook, maar @Vlindertje denkt van niet.... Wie moet ik nou geloven? :-) Vooralsnog geef ik JOU het voordeel van de twijfel!!!!

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha... Je gelooft het niet, maar ik heb vanmiddag een half uur in de tuin in de zon gezeten.... Uit de wind, dromend van gelogde caches op Jamaica en de Maladiven.....

 

 

Vanaf waar begint het 'gedroomde' gedeelte???

 

Vanaf het moment, dat ik de derde keer mijn zakdoek nodig had om het snot te verwijderen, dat vanwege de kou spontaan je neus wil verlaten.... En omdat ook vandaag dromen bedrog bleken kwam ik weer terug op aarde toen ik voor de vierde keer mijn zakdoek nodig had..... :-)

 

Maar heus... eens komt in 2013 het moment dat ik diezelfde zakdoek (gewassen, dat wel...) nodig heb om het zweet van mijn voorhoofd te wissen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...