Spring naar bijdragen

Ik Ga Cachen En Ik Neem Mee


elmo1979

Aanbevolen berichten

Als ik ga cachen heb ik bijna altijd me rugzak mee met daarin

 

Camera

magneet

uv lamp

zaklamp

naald

pincetten

puntang

2 soorten spiegeltjes 1 inklapbaar en een op een steel waar ook een magneet op kan.

klein fietspompje en bandenplaksetje( meestal op de ov fiets namelijk

paraplu

en uiteraard me etrex30 en telefoon

 

 

Wat nemen jullie mee als je gaat cachen?

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

@Heracross. Dat dacht ik ook gelijk, tevens dacht ik ook zou de zoekfunctie wel goed werken, of zou een newbee op een forum daar wel over nadenken?

Zijn draadje is wel wat we allemaal leuk vinden sinds jaar en dag. Eigenlijk zou het berichtje vastgeplakt moeten worden aan het oude draadje en daar dan mee verder gaan. Zat newbees die dat wellicht interessant vinden.

Werk voor een adequate moderator :rolleyes:

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het geocache plankje is een stukje hardboard of triplex van 4 mm dik, net halve cm korter dan een A5, wel even breed. Daar past keurig een A4 omheen gevouwen. Plankje voorzien van een klem en een pen aan een touwtje. Dan blijven je papieren netjes als je een multi loopt. :yes:

 

En het schrijft een stuk makkelijker.

bewerkt door Helmine
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal ook maar mijn bijdrage leveren, wat ik meesleep aan attributen.

 

Gereedschapskoffer met alle soorten schroevendraaiers, steeksleutels, hamers, beitels en een betonschaar om die vervelende sloten open te knippen.

Zelfs een kettingzaag voor de hoogste bomen.

Rugtas volgeladen met 30 setjes batterijen, 20 pennen, 20 potloden, reserve logrollen, reserve kokers, regenbroek, regenjas, korte broek, lange broek, kookstel, blikken soep, laarzen, lijst met alle opgeloste puzzels, extra phone, extra GPS, laptop, aaipad en nog een beetje van alles wat.

Mijn jaszakken zijn gevuld met brood, shag, sigaren,aansteker, kaars, drinken, toilet papier, handschoenen, kleenex doekjes, spiegel en scheerapparaat.

Voor in de auto koffie, suiker, melk, mayonaise, mosterd, ketjap en extra drinken. Op het dak een driedelige ladder.

En om het feest compleet te maken een thermoskan gevuld met worst.

 

Mocht ik wat vergeten zijn, dan hoor ik dat graag. :bag:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal ook maar mijn bijdrage leveren, wat ik meesleep aan attributen.

 

Gereedschapskoffer met alle soorten schroevendraaiers, steeksleutels, hamers, beitels en een betonschaar om die vervelende sloten open te knippen.

Zelfs een kettingzaag voor de hoogste bomen.

Rugtas volgeladen met 30 setjes batterijen, 20 pennen, 20 potloden, reserve logrollen, reserve kokers, regenbroek, regenjas, korte broek, lange broek, kookstel, blikken soep, laarzen, lijst met alle opgeloste puzzels, extra phone, extra GPS, laptop, aaipad en nog een beetje van alles wat.

Mijn jaszakken zijn gevuld met brood, shag, sigaren,aansteker, kaars, drinken, toilet papier, handschoenen, kleenex doekjes, spiegel en scheerapparaat.

Voor in de auto koffie, suiker, melk, mayonaise, mosterd, ketjap en extra drinken. Op het dak een driedelige ladder.

En om het feest compleet te maken een thermoskan gevuld met worst.

 

Mocht ik wat vergeten zijn, dan hoor ik dat graag. :bag:

 

 

En draag je dat allemaal zelf? Respect!!!! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met dit weer nemen wij altijd een stuk of 10 pennen mee. Door de kou wil het weleens zijn dat ze ermee stoppen, en dat wil je niet als je na een flinke wandeling niet kunt loggen ergens ver van huis

 

Wel eens aan een potlood gedacht? :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...