Spring naar bijdragen

Ik Ga Cachen En Ik Neem Mee


elmo1979

Aanbevolen berichten

Mocht ik wat vergeten zijn, dan hoor ik dat graag. :bag:

Kleine aanvulling.

Zo te zien houd je niet van n8caches :lol1:

Zoals zaklamp gewoon en UV, laser en magneet?

En de opblaasboot met motor en duikspullen?

Klimspullen zoals helm, tuigje, touw en attributen?

Oja, EHBO koffer en de NL-noodlijst voor serieuze ongevallen en niet als hulplijn :bag:

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

adequate, was dat nou weer, we hebben uberhaupt weinig mod hier (wel mot :lol1: ).

Adequaat | betekenis/definitie

 

Het woord adequaat kent meerdere betekenissen, maar de meest gebruikte synoniemen zijn “passend” of “op de juiste manier”. Ook woorden als “voldoende” of “correct” geven de betekenis van het woord weer.

 

Adequaat wordt meestal gebruikt om de handeling van een persoon te beoordelen. Het woord heeft daarbij altijd een positieve lading. Er zijn weinig verschillende zinnen te bedenken die het woord op een andere manier kunnen omschrijven. Een allesomvattende zin is de volgende:

 

• Die persoon reageerde heel adequaat. (Op de juiste manier)

 

In bovenstaande zin kunnen echter ook de eerder genoemde synoniemen tussen haakjes worden gezet. Een leraar die een ruzie tussen twee leerlingen weet te voorkomen, heeft bijvoorbeeld adequaat gereageerd. De leraar is niet alleen op de juiste manier te werk gegaan, ook was zijn handeling passend te noemen, gelet op de aard van de situatie. Had de leraar staan toekijken, of bleek de ruzie te escaleren, dan is van adequaat handelen geen sprake: de bedoelingen waren wellicht goed, maar er is niet of onjuist gehandeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal ook maar mijn bijdrage leveren, wat ik meesleep aan attributen.

 

Gereedschapskoffer met alle soorten schroevendraaiers, steeksleutels, hamers, beitels en een betonschaar om die vervelende sloten open te knippen.

Zelfs een kettingzaag voor de hoogste bomen.

Rugtas volgeladen met 30 setjes batterijen, 20 pennen, 20 potloden, reserve logrollen, reserve kokers, regenbroek, regenjas, korte broek, lange broek, kookstel, blikken soep, laarzen, lijst met alle opgeloste puzzels, extra phone, extra GPS, laptop, aaipad en nog een beetje van alles wat.

Mijn jaszakken zijn gevuld met brood, shag, sigaren,aansteker, kaars, drinken, toilet papier, handschoenen, kleenex doekjes, spiegel en scheerapparaat.

Voor in de auto koffie, suiker, melk, mayonaise, mosterd, ketjap en extra drinken. Op het dak een driedelige ladder.

En om het feest compleet te maken een thermoskan gevuld met worst.

 

Mocht ik wat vergeten zijn, dan hoor ik dat graag. :bag:

Als ik dit zo lees dan moet het er soms ruig aan toe gaan, neem dan ook wat pleisters en verband middelen mee of heb je daar geen plaats meer voor ? :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...