elmo1979 Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Als ik ga cachen heb ik bijna altijd me rugzak mee met daarin Camera magneet uv lamp zaklamp naald pincetten puntang 2 soorten spiegeltjes 1 inklapbaar en een op een steel waar ook een magneet op kan. klein fietspompje en bandenplaksetje( meestal op de ov fiets namelijk paraplu en uiteraard me etrex30 en telefoon Wat nemen jullie mee als je gaat cachen? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 ditte: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=587 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 (bewerkt) @Heracross. Dat dacht ik ook gelijk, tevens dacht ik ook zou de zoekfunctie wel goed werken, of zou een newbee op een forum daar wel over nadenken? Zijn draadje is wel wat we allemaal leuk vinden sinds jaar en dag. Eigenlijk zou het berichtje vastgeplakt moeten worden aan het oude draadje en daar dan mee verder gaan. Zat newbees die dat wellicht interessant vinden. Werk voor een adequate moderator 8 december 2012 bewerkt door Team Professor X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 adequate, was dat nou weer, we hebben uberhaupt weinig mod hier (wel mot ). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Rum en Cola voor als we de cache hebben gevonden. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 We gaan natuurlijk niet weg zonder het enige echte geocacheplankje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Greenturtel Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 We gaan natuurlijk niet weg zonder het enige echte geocacheplankje. Cache inmiddels al een aantal jaren, maar dit hulpmiddel zegt me zo niets..... Wat is het en waarvoor dient het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 (bewerkt) Het geocache plankje is een stukje hardboard of triplex van 4 mm dik, net halve cm korter dan een A5, wel even breed. Daar past keurig een A4 omheen gevouwen. Plankje voorzien van een klem en een pen aan een touwtje. Dan blijven je papieren netjes als je een multi loopt. En het schrijft een stuk makkelijker. 9 december 2012 bewerkt door Helmine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Ik zal ook maar mijn bijdrage leveren, wat ik meesleep aan attributen. Gereedschapskoffer met alle soorten schroevendraaiers, steeksleutels, hamers, beitels en een betonschaar om die vervelende sloten open te knippen. Zelfs een kettingzaag voor de hoogste bomen. Rugtas volgeladen met 30 setjes batterijen, 20 pennen, 20 potloden, reserve logrollen, reserve kokers, regenbroek, regenjas, korte broek, lange broek, kookstel, blikken soep, laarzen, lijst met alle opgeloste puzzels, extra phone, extra GPS, laptop, aaipad en nog een beetje van alles wat. Mijn jaszakken zijn gevuld met brood, shag, sigaren,aansteker, kaars, drinken, toilet papier, handschoenen, kleenex doekjes, spiegel en scheerapparaat. Voor in de auto koffie, suiker, melk, mayonaise, mosterd, ketjap en extra drinken. Op het dak een driedelige ladder. En om het feest compleet te maken een thermoskan gevuld met worst. Mocht ik wat vergeten zijn, dan hoor ik dat graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smetsersjes Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Met dit weer nemen wij altijd een stuk of 10 pennen mee. Door de kou wil het weleens zijn dat ze ermee stoppen, en dat wil je niet als je na een flinke wandeling niet kunt loggen ergens ver van huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Fam, je moet je geocacheplankje niet vergeten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 (bewerkt) Fam, je moet je geocacheplankje niet vergeten hoor. Oeps...thanks Of nee, laat maar. Veel te veel gesjouw zo'n plank. 9 december 2012 bewerkt door de-fam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 En wat dacht je van Kikker Wij gaan nooit weg zónder! En senks Helm dat cacheplankje zullen we ook niet vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Ik zal ook maar mijn bijdrage leveren, wat ik meesleep aan attributen. Gereedschapskoffer met alle soorten schroevendraaiers, steeksleutels, hamers, beitels en een betonschaar om die vervelende sloten open te knippen. Zelfs een kettingzaag voor de hoogste bomen. Rugtas volgeladen met 30 setjes batterijen, 20 pennen, 20 potloden, reserve logrollen, reserve kokers, regenbroek, regenjas, korte broek, lange broek, kookstel, blikken soep, laarzen, lijst met alle opgeloste puzzels, extra phone, extra GPS, laptop, aaipad en nog een beetje van alles wat. Mijn jaszakken zijn gevuld met brood, shag, sigaren,aansteker, kaars, drinken, toilet papier, handschoenen, kleenex doekjes, spiegel en scheerapparaat. Voor in de auto koffie, suiker, melk, mayonaise, mosterd, ketjap en extra drinken. Op het dak een driedelige ladder. En om het feest compleet te maken een thermoskan gevuld met worst. Mocht ik wat vergeten zijn, dan hoor ik dat graag. En draag je dat allemaal zelf? Respect!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mmjjt Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Met dit weer nemen wij altijd een stuk of 10 pennen mee. Door de kou wil het weleens zijn dat ze ermee stoppen, en dat wil je niet als je na een flinke wandeling niet kunt loggen ergens ver van huis Wel eens aan een potlood gedacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden