Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

Er klopt iets niet. Ik had gevraagd om een multi van max 250 meter met als extra hint de eindcoördinaten. Krijg ik een D5 mysterie, gemaakt door iemand die nog nooit een cache heeft gemaakt. Welke onverlaat heeft haar geholpen? Overigens ziet de formule voor de cache er een beetje vreemd uit, probleempje met lettertypes/symbolen vermoed ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Lekker hoor....ik moet nog twee dagen ploeteren.

 

Maar...dan ben ik ook twee weken vrij.

 

Misschien moet ik ook maar eens wat fotorolkokertjes (eerst stapeltellen en dan 2x woordwaarde) gaan verzamelen om de mensen eens alle hoeken van onze prachtige nieuwbouwwijk te laten zien.

 

Ik heb toch niks beters te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge allemaal!!

 

Ik heb een uitgebreid ontbijt klaargezet, eigenlijk een lopend buffet. Dus tast toe mensen!

 

En Od, de cache heb ik toch echt zelf gemaakt. Met op het laatst een kritische blik van Jw eroverheen. Ik was juist bang dat het te simpel zou zijn. Zeker voor iemand die zelf breinbrekende mysteries maakt :clap:

Succes Od!

 

Ik snap alleen niet waarom ik de formule wel goed zie. Thex, Fam??? Weten jullie hoe het kan dat Od allemaal vierkantjes ziet terwijl ik een normale formule zie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Zil: Bedankt voor het klaar zetten van het ontbijt. Ik heb juist zin in een beetje beweging, dus ik vind het prima dat ik nu lopend iets weg mag snavelen.

 

Super :clap: The Cacheman is neergestreken, en ik hoor alleen maar blije geluiden. Ik ben toch zo benieuwd naar wie van wie een cache mag doen?

Mooie dag maken en niet vergeten dat het straks koffie tijd is hoor

 

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks Thex, ga het proberen!

 

Ik ga proberen er straks met de koffie te zijn..Heb namelijk een beetje een probleempje..Niet zo handig van mij.. Wil nu beginnen met de gerechten voor het kerstdiner vanavond op school. Mila wilde minipizza's maken. Dus ik moet nu vast de bodem maken..Maarrrrrr, ik heb geen bakplaat :oops: , ja klinkt raar aangezien ik wel een oven heb, maar mijn oude bakplaat heb ik weg moeten doen. Weet iemand een andere manier??? :chef:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst maar even kofffie Zil! Heb je misschien bakpapier? Zo niet, dan is er vast wel een AH in de buurt die het wel heeft. Lekker hoor! Mini pizza´s :) Bak je er gelijk 20 meer voor de stamgasten? :eat:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...