Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

 

Mijn ontbijt bestaat vanmorgen uit een paar plakjes Kerststol en verse jus.

 

TP: Senks voor de uitleg. Ik denk dat ik het bijna begin te snappen...

 

Ja, ik denk dat we maar eens aan de vergadering moeten. Ik ken feesboekers óók van de X projecten. en het probleem een beetje is eigenlijk best wel een beetje dat we ook nog een cache hebben met de naam X. Welke beveiligingsmaatregelen denken we te gaan nemen...?

 

Op dit moment loopt de koffie door, want het is al bijna koffietijd. Vanmorgen serveren we er naar keuze warme appeltaart, Kerststol met roomboter of een Kerstkransje bij.

 

Mooie dag maken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Cacheman en elven: het café wil jullie graag een glaasje melk aanbieden in deze drukke tijd. Wij wensen jullie deze maand óók een beetje plezier toe, voordat jullie riching het noorden reizen...

 

Succes gewenst van uit het café.

 

:thumbup:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste loodjes voor Kerst misschien??

We kunnen al vast verse koffie klaarzetten, thee in verschillende smaakjes, warme choco en een grote schaal met koekjes. Het haardvuur aan en een kaarsje op tafel, dan komen er straks vast wel wat meer (stam)gasten.

bewerkt door regenboog2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel Regenboog :) Echt lekker zo'n warm onthaal. Ik neem een choco een paar koekjes, en plof neer bij de open haard. Super! Het was gaaf de Kerstmarkt, maar wat een heksenketel. Ik heb nu alleen nog zin in een goed gesprek! Wie wéét er nog een leuk onderwerp?

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...