Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

We wachten....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.............

 

HIPS.....BUUUUURP solly... :wistling:

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cachewoman heeft niet gereageerd, ik ga zo WP2 opeten. En de cache ligt in de koelkast, maar begint inmiddels te geuren.

 

Mamazillah moet het maar doen met een cache met hindernissen. Zij is trouwens vanavond naar Enschede. Ik zei nog, niet doen, jij maakt altijd brokken. Straks flikker je door de ruit van het glazen huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was een leuke dag op het werk. Kerstlunch in de kroeg met 25 collega's. Lekkere hapjes en een geweldige erwtensoep.

 

Op kantoor mijn bureaustoel op een lagere stand gezet, maar toen stond hij wel heel laag. Omhoog lukte echter niet meer. Dus ik zeg: ik krijg hem wel omlaag, maar niet meer omhoog. Op dat moment komt mijn manager binnen en kijkt een beetje vreemd. Dus ik zeg: ja inderdaad, maar ik ben ook al 62. Hij kijkt nog vreemder. Ja, ik ben 62 en heb niet de kracht om mijn stoel weer omhoog te krijgen. Maar is niet erg dat ik onder mijn bureau zit.

 

Komt collega Willem binnen, die om half 5 een afspraak heeft bij de kapper. Hij lacht zich rot. Hij zegt: je kent dat wel als je thuis naar de WC gaat, dan heb je de gulp al open voordat je er bent. Maar de WC zat op slot en toen stond ik op de gang met mijn gulp open. Ik zeg: ja Willem, ik zag je en dacht, het wordt tijd dat Willem naar de kapper gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...