Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

Niet te overmoedig worden he. :lol1:

 

Maar je zou het kunnen proberen met die overheerlijke appeltaart. :chef:

Ik dacht dat je het nóóóit zou vragen. Maar nu je zo aandringt lust ik óók wel een puntje. Senks Helmine :thumbup:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Thex mag niet meer puzzelen. Helemaal goed!

 

In dit geval ging het om een wit 17e eeuws marmeren epitaaf uit de NH kerk van Spanbroek, gemaakt door Rombout Verhulst. Dezelfde beeldhouwer heeft ook de beelden op de Zijlpoort in Leiden gemaakt en het praalgraf van Michiel de Ruyter in Amsterdam. :smartass:

 

Wat interessant!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge sjonge. Kon de noodingang wel vinden, maar de nooduitgang niet.

Fam zit nog in de voetbalkantine, zit gezellig te kletsen met Waterman, Strootman en Advocaat, alhoewel ik me gezelliger mensen kan voorstellen.

 

Ik heb alle WP's voor de kerstacache in huis. Nu alleen nog even naar de visboer voor de eindcache.

 

O ja, de oplossing van de eerste twee raadsels. De eerste was natuurlijk Michiel de Ruyter, wiens stalen (eigenlijk gietijzeren) beeld in de haven van Vlissingen staat. Het tweede raadsel is alleen beantwoord door Thex (92). Hij zat er het dichtste bij, dus hij heeft gewonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willen we dat: feestboekers die niet drinken maar alleen lezen ? En waarom is FB anoniem ?



Willen de nr's 4, 5, 9, 25, 29, 49, 68, 24, 27, 31 en 11 haast maken met hun kerstcache. T'zijn weer de creme de la creme van geocachingland. Afspraak is afspraak, tijdschema was jullie van te voren bekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...