Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

Ik heb even naar de sfeer van Kerst gekeken op tv. Gaaf, 1300 kerststallen te zien in Boxmeer. Daarna de etiqeutte uitgelegd gekregen voor het kerstdiner. Ik dacht eerst nog even 'misschien iets voor het diner in het café', maar toch beter van niet.

Dan liever gezellig.

Heb je nog iets leuks gezien op de kerstmarkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Yep! Natuurlijk, want dochter Kikkervis, die in haar vrije tijd juf Annelieke is, en ik waren aanwezig!

 

Zonder gekheid de school van dochter heeft bedacht dat veel mensen en kinderen in een aantal werelddelen, het een stuk minder hebben dan in ons Kikkerlandje. Dus vanmiddag is er een grote Kerstmarkt gehouden om veel geld op te halen. Kids en leerkrachten hebben hier maanden aan gewerkt. Maar wat een mensen hebben we gezien en er is nog al wat geld binnengestroomd voor het goede doel...

 

Saamhorigheid ten top de school van juf Annelieke :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, had ik even de verkeerde soort kerstmarkt op het oog! Leuk, kerstactiviteiten op school.

Zelf ga ik binnen onze instelling naar de winterlunch (vrijdag). Ik ga dan als 'surrogaatouder' voor een kind waarvan de ouders niet kunnen komen.

Is ook altijd heel druk, maar leuk!!! Daarna maar even lekker bijkomen op de bank (of in het café natuurlijk).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn kokertjes hebben vleugels en fladderen als een vlinder.

Dit is wel een erg sterk verhaal Od. Ik heb nog nooit filmkokertjes met vleugeltjes gezien. Kan ik misschien sterke koffie met een scheutje van het

één-en-ander voor je halen :bag: Volgens mij ben je daar nu aan wel toe...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben een beetje verdrietig. Er zijn mensen die spreken over respect voor elkaar en vervolgens iedereen onderuit halen die een andere (dus foute) mening heeft. En ook dit literaire café aan de schandpaal nagelen, omdat het niets met geocachen te maken zou hebben. Toch worden hier ideeën geboren en is er nooit ruzie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Od, je weet toch wel dat als mensen roepen dat je respect voor anderen moet hebben ze bedoelen dat je respect voor hun moet hebben.

Oh ja, en het natuurlijk met hen eens moet zijn.

 

En of we het in het cafe over cachen hebben. Er is hier net een meneer naar boven gevlucht omdat ik alleen maar zit te cachen. B)

Ik zit overigens alleen maar met geocafe voor mijn neus.

 

Tijd om die anderen in hun eigen sopje gaar te laten koken en gezellig te zijn. Neem de sterke koffie van kikker. Ik regel een bandje. Hopelijk dat het dan ouderwets gezellig wordt.

 

:band:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Od! Dát is óók verdrietig, dat doet mij óók pijn. Waar is de Kerstgedachte denk ik dan? Gelukkig vindt dat allemaal buiten het café plaats. Ik ben dolblij met de goede sfeer die er in het Opkikkertje is. Een stamkroegje waar iedere stamgast blij mee is...

 

Zeg Od? Wat krijg je altijd van Helmine te drinken? Bosmolentjes toch of zo? Ik haal er twee, want ik drink met je mee vanavond.

 

Proost :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trust Tov. Lekker dromen gaan.

 

Oké, oké :) jullie zijn natuurlijk enorm geschrokken, omdat ik me samen met Od wil bezatten. Jullie hebben gelijk: dat is niet goed voor mijn gezondheid. Ik neem wel een milkshake. Graag een perzik-mango als het mag :holiday:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Viva la Viva, wat begint met een avontuur vol kokertjes eindigt in een story vol veren in meerdere konten. Het vervelende daarvan is dat dit ook niet echt iets met geocachen gaat, maar met wie er eigenlijk gelijk heeft.

 

We laten ze lekker in hun verwaande waan en gaan lekker door met uitdenken van goede caches onder het gezellige genot van een meesterlijke pint.

De bedevaart tot een perfecte cache komt niet alleen tot stand door oeverloos serieus te zijn, daar hoort ook lamballen bij. :xmas:

 

Proost.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...