Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Goedemorgen allemaal

 

Er staat al een ontbijtje voor diegege(n) die vandaag moet(en) werken: warme broodjes uit de oven, eitjes en homemade jam. Natuurlijk ook lekker warme drankjes.

Voor de bezoekers die lekker uit kunnen slapen doen we straks nog een rondje.

De open haard mag vandaag meteen al aan. Dat zal wel nodig zijn met dit weer (hier ligt er een heus zwembadje op de stoep). We zullen voor deze keer ook een stapeltje handdoeken klaarleggen. Lekker warme sloffen zijn er ook. Dan hoeven we vandaag maar één keer te dweilen.

De gordijnen laten we nog even dicht en dan beelden we ons in dat de zon schijnt (dus niet denken dat we dicht zijn hoor!).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor het heerlijke ontbijt, ik heb namelijk vliegende haast.

We moeten zometeen rondom Ouddorp, over strand en duinen een looptraining afwerken met het Mourik Running Team.
We doen dit jaar weer mee met de RoPaRun.

En of je nou gisteren wel of niet de 1/2 marathon hebt gelopen: als coach mag je natuurlijk geen training overslaan.
We gaan dus gezellig weer 18 km aan de bak met de mannen. Oeps er zijn nu ook 2 vrouwen bij.

 

Zal wel weer 18 km bikkelen door de regen worden......jasses!

Groetsels en laterzzzz!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Het is al behoorlijk gezellig in ons cafeetje. Super! Radio op SR. Ik pak een paar warme pisloletjes met zelfgemaakte jam een vers glaasje versgeperst sap er bij en ik plof neer bij de open haard. Dat kan ik wel een klein half uurtje vol houden.

 

Tov. werk ze vandaag!

TP: succes met buffelen. We zien jullie allebei graag vanavond wel weer moe en gezond weer terug.

 

Mooie dag maken :xmas:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vannacht niet geslapen. Ik heb de hele nacht voor de breedbeeld, afgestemd op Serious Request, gelegen. Wachtend op een nummertje voor een Kikker. Helaas...helaas...tot nu toe nog niets gehoord :crybaby:

Wij zijh nu serieus begonnen aan de vraagstukken van een Kikkercache. Dit is een cadeautje van Jan Dubbel die wij op 12-12-12 hebben gekregen :xmas:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zeg, weet Od wel zeker dat hij het liedje heeft aangevraagd? Ik was nog een tijd in bed aan het luisteren, maar ben toch in slaap gevallen. Od, heb jij hem wel voorbij zien komen

 

En vraagstukken van een kikkercache? Klinkt leuk, maar wat houdt het precies in

 

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel jammer ja, dat je nooit weet wanneer je plaatje gedraaid wordt. Misschien wel volgende week pas, tijdens serious radio (of heet dat anders?).

Net nog een stukje van het serious request broodje gegeten, mogen ze van mij het hele jaar wel bakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...