Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dit bericht ontving ik gisteravond:

 

"Beste Reggy,

Je hebt zojuist een plaat aangevraagd voor 3FM Serious Request. Namens Giel, Gerard en Michiel en iedereen bij 3FM en het Rode Kruis: heel veel dank!"
Dus het komt wel goed.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regenboog: Super lekker dat Serious Request broodje. Mag ik nog een sneetje?

 

Fam: dankjewel voor het lekkere kerstmuziekje. Dat maakt mijn slapeloze nacht weer een beetje goed.

 

Thex: Zojuist heb ik je logje van het Kerstevent gelezen. Klinkt alsof je onwijs genoten hebt :xmas:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom nog even bij de open haard zitten, die heb ik thuis niet. Bij ons regent het flink en de wind griert rond het huis, dus lekker even opwarmen bij jullie. Pak maar kikker, er is genoeg.

Morgen ga ik nog even langs de bakker, als er nog is neem ik wat extra mee voor het café.

Ik heb trouwens ook lekkere thee: Rooibos orange/lemon/lime, ruikt ook lekker fris. Zal ik een extra pot zetten voor op de bar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee van hout, maar wel lichtjes.

 

Probeer een foto te uploaden van de lobby, maar klrijg dat natuurlijk neit voor elkaar op dit kleine vakantie noodboekje



We zitten heel toepasselijk aan een bosmolentje. Manlief vindt die uiteraard niet echt lekker, maar die houdt nu eenmaal neit zo van whiskey :clown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...