Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

Senks Zil :xmas: Drankje smaakt prima!

 

Sinds wij aan het cachen zijn, heb ik diverse contacten opgebouwd met geocachers uit diverse landen. Maar vooral met geocachers uit landen die duitstalig zijn, omdat mijn duits ziemlich gut ist. Ik vind het echt super dat mijn mailbox, op dit moment vol stroomt met Kerstgroetjes uit Duitsland, Polen, Zwitserland en Tsjecho Slowakije...

 

Hebben jullie dát óók?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Senks Zil :xmas: Drankje smaakt prima!

 

Sinds wij aan het cachen zijn, heb ik diverse contacten opgebouwd met geocachers uit diverse landen. Maar vooral met geocachers uit landen die duitstalig zijn, omdat mijn duits ziemlich gut ist. Ik vind het echt super dat mijn mailbox, op dit moment vol stroomt met Kerstgroetjes uit Duitsland, Polen, Zwitserland en Tsjecho Slowakije...

 

Hebben jullie dát óók?

Nee, dat heb ik niet. Maar een goed idee. Ik heb een vriendin op Lesbos en in Tsjechië. Ik ga hen een kerstwens sturen. En als ik even nadenk, heb ik misschien nog meer vriendinnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat leuk zeg!!! Misschien krijg je ook wel mailtjes van familie van ons uit Duitsland.. Al denk ik niet dat zij geo cachen.

Ik krijg helemaal geen mailtjes van cachers, maar ik heb ook nog niet zoveel contacten binnen het geocachen

Wel erg leuk hoor Kikker! :-)

Ik heb niets met familie uit Duitsland :clown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik weer. Toch met de auto geweest want het regent nog steeds hier in het zuiden.

Het was gezellig, klein restaurantje en veel familie! Afghaanse kippensoep gegeten, brrrr. Vond het niet zo lekker. Had ik toch maar de vegetarische rolletjes gekozen, die waren heerlijk (geproefd van een ander bord).

Als hoofdgerecht een kipgerecht wat wel heel lekker was, met salade.

Als toetje een heerlijk ijsje met caramel (speciaal voor de Hollanders natuurlijk). Normaal is er Afghaanse pudding, maar die was er vandaag niet.

 

Is er nog een kopje thee te krijgen in het café? Dan blijf ik nog even uitbuiken bij de haard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nauurlijk ga ik nog snel een kopje rooibos voor je maken Regenboog, lust je er ook nog een appelflap bij?

 

Tov: jij óók rooibos met een appelflap voor het slapen gaan?

 

Jammer van die regen :bag: Bij ons was het de hele dag somber, maar droog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De appelflap bewaar ik tot morgen, als je dat goed vindt. Anders wordt het echt teveel.

Jullie hebben wel geboft dan met het weer. Bij ons is er veel gevallen en als ik nu op de radar kijk, ligt er nog een lint over het ziuden van het land.

Het houdt voorlopig nog niet op. Het is niet koud, dat valt dan wel weer mee.

Voordeel is wel dat het heerlijk 'rommelen' is binnen: strijken, krantje lezen, beetje tv kijken, mysteries oplossen en af en toe even buurten in het café.

Heb ik normaal niet zo veel tijd voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Od, als ik het goed begrijp verzamel jij een cafebijdrage voor de serious request actie. Vraag je daarvoor een cafeplaat aan? En wil je dan je rek nr naar me sturen, dan kan ik actie ondernemen. Plus natuurlijk de datum waarop we het uiterlijk over moeten maken.

 

oh, ja en als je een plaat aanvraagt, welke is dan het meest geschikt?

 

Eerst maar een borrel, anders kan ik niet nadenken. :beer:

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...