Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wat een cachecontainer los kan maken bij een geocachemultidichter.

Jaja...geocachen maakt meer los dan je met drank weer vast kunt krijgen...

 

Hey leuk...ik was de volledige versie al kwijt.

 

Niet echt gejat overigens, het is met naamsvermelding geplaatst zie ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aj...nee...daar jaag je me dus echt een cafe mee uit hoor Died.
Maar zonder gekheid...ik moet ook naar bed. Ik ben morgen wel vrij, maar mijn dochters ook en de jongste heeft de vervelende eigenschap om rond een uur of 7 al wakker te worden.

Aangezien mijn vrouw wel moet werken, ben ik dan natuurlijk de Sjaak.

Trustuh Od, en ook de rest voor straks: Trustuh allemaal...

edit: mijn dochters "ook"

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge allemaal!

 

Dankjewel voor het ontbijt Tov! Smaakte goed!

 

TP, jeetje wat kan ook jij mooi dichten! Complimenten hoor!

 

Als het goed is gaat Od vandaag de kerstcache zoeken, ben benieuwd :-)

Ik ben morgen in de gelegenheid om met auto richting wp's te gaan. Schikt dat Od

 

En Kikker, ik heb mijn broertje niet meer gespot nee, maar hij stuurde al een berichtje dat het drukker dan andere dagen was en je niet zo makkelijk vooraan kon komen

 

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Dankjewel voor het ontbijt tov.

 

Ja! Wat was het druk op de oude markt gisteravond :xmas: Wat een enthousiasme in de regen, midden in de nacht...En wat waren ze goed Ilse en Mooi Wark. Een verzoekplaatje? Dat maakt mij niet zo veel uit Od, kies jij maar iets, of Helmine. Mij lijkt het leuk om de naam van geocafé 't Opkikkertje bij SR te horen. Zou geweldig zijn als het lukt :thumbup:

 

Iedereen die vandaag op pad gaat voor de Kerstcache! Héél veel plezier en succes! Ik hoop dat er toch echt minder regen zal vallen. Oók hier regent het...

 

Mooie dag maken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat komt goed uit Od, want hier is het bijna borreltijd. :thumbup:

Maar eerst maar beschaafd een koppie thee, dat past wel bijna China. Zijn er nog meer liefhebbers?

We zijn nu in Lijiang gearriveerd. Morgen die fraaie oude centrum verkennen. Wel enorm toeristisch, maar ach, dat is ook leuk. Helmine, nog geen plastic eetstokjes gezien, Kikker nog geen kaarten tegen gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste geocafe bezoekers en meelezers.

 

Zoals gezien is het café verplaatst naar een rustiger hoekje op het forum.

Dit is niet de eerste keer.

Na een aantal waarschuwingen om niet op andere draadjes te spammen, oftewel lamballen op andere draadjes werd het café verplaatst, en een keer zelfs helemaal van het forum gehaald.

Toch kregen we weer een kans.

En wederom werd er weer zachtjes aan buiten het café gelambald.

 

De laatste tijd zijn er weer mensen op het forum aanwezig, die het blijkbaar storend vinden dat het café boven aanstaat. Hun zorg zou je zeggen en niet de onze.

Deze zelfde mensen pakken iedere kans aan om maar flink te gaan zuurpruimen, net zolang tot het café verdwenen is.

Jammer dat ze mij niet gemaild hebben, zodat ik de café bezoekers erop kon attenderen om alleen te lamballen in het café.

Deze zelfde mensen zouden zelf een draadje moeten openen genaamd “De Klaagmuur” want dat is ook het enige wat deze zieltjes willen, Klagen om het klagen.

Zij willen weer een forum die gaat over cachen en de technocratie er omheen. Een geschikt antwoord word er niet gegeven op een vraag van iemand die net het geocachen hebben uitgevonden. Simpele vragen, die voor ons simpel zijn worden vaak door dit soort mensen beantwoord in termen waar niemand, zelfs ik niet wat aan heeft.

Op deze manier van stagneren word het forum ook niet echt een open deur voor beginnende cachers, en ik durf te beweren dat ook oud forum bezoekers dit soort schreeuwers negeren en dus wegblijven.

Een middenweg is er blijkbaar niet.

 

Het café heeft een hoop goede dingen voortgebracht, daar worden wel beginnende cachers vriendelijk ontvangen, en word er wel degelijk discussies over cachen en cache leggen gevoerd.

Daarnaast worden er in het café ook zaken besproken die niets met geocaching te maken heeft. Dat moet kunnen, meerdere fora hebben een draadje lopen die niets te maken hebben met het onderwerp, en dat wil wel eens leiden tot praatjes die je ook tegenkomt in de Viva of Margriet zoals benoemd is door de beter wetende van dit forum.

Alleen jammer dat het café de laatste tijd wat wegzakte door dagelijkse herhalingen, zoals ochtend ontbijtje, theetje, knuffeltje en ook natuurlijk het duveltje, de whisky, en andere drankjes.

Vorige week voelde ik de bui al hangen, het café gaat inderdaad nergens meer over, de zin van de onzin die menige discussie heeft losgemaakt bleef zachtjes aan weg, en werd het posten om het posten, hoewel de laatste 2 dagen er weer een beetje leven in de brouwerij zat.

 

Voor mij betekend het dat ik het laat zoals het is, Het café in een hoekje op het forum.

Daarnaast leg ik ook de functie van cafemod naast mij neer, en ga mij terug trekken, wat niet inhoud dat ik helemaal niets meer doe op het forum.

Dit forum is groot genoeg voor heel veel mensen met verschillende ideeën, maar dat word blijkbaar niet gegund door de beter wetende, tenminste dat denken zij.

 

Groeten een ex café moderator.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...