Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

Jammer Fam, dat er nu weer een aanleiding wordt gezocht om een draadje waar veel mensen plezier aan beleven weggestopt wordt door de ergernis van enkelen. Maar goed ik val nu in herhaling, net als zij.

 

Je hebt in je epistel zeker een punt. Het ontbijtje, de thee etc is even leuk. Daarna niet meer en soms weten we niet van ophouden. Ook moet je afwegen of je sommige persoonlijke niet cache gerelateerde zaken hier moet bespreken of via een pm. Ik denk dat laatste.

 

Wat ik wel erg jammer vind is dat als ik kijk naar recentelijke postjes waar waarschijnlijk aan wordt gerergerd dit is aangegeven (lees start lamballen) door niet cafe gangers. Bv het verhaal van de hond, aangegeven door Barny (postjes zijn inmiddels verwijderd) ingekopt door Thex en mijzelf. Als het gaat om de postjes van het draadje van Ant, dan is het Ikke die begon over de nieuwe cachesoort. Ik kan me niet herinneren die ooit in het cafe te hebben gezien (en ik volg het vanaf post 1). Overigens berusten zowel mijn post over het paard als de auto op niets anders dan de waarheid en waren deze in die zin on topic.

 

ik krijg toch het gevoel dat een aantal forumbezoekers van mening is dat wanneer je met regelmaat post in het cafe er buiten niets meer mag zeggen. En o wee als iemand enigszins gevoel voor humor zou kunnen hebben. Vreselijk.

Lijkt me niet de bedoeling van een forum.

 

Ik trek me voorlopig maar terug in het geheime schuurtje.

 

 

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb niet zoveel zin om voor de zoveelste keer te gaan discussiëren over het bovengenoemde. Als iedereen elkaar nou gewoon respecteert kan het overal leuk en gezellig blijven!

 

En weer over tot de orde van de dag

Wie heeft vandaag een kerstcache gezocht en gevonden? Ben erg benieuwd naar alle verhalen!

Od is op dit moment bezig met zoeken als het goed is :-)

 

Morgen ga ik de cacheroute lopen, heb er zin in!!

 

Hey Od, wat doe jij in het café? Jij hoort bezig te zijn met zoeken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niet zoveel zin om voor de zoveelste keer te gaan discussiëren over het bovengenoemde. Als iedereen elkaar nou gewoon respecteert kan het overal leuk en gezellig blijven!

 

En weer over tot de orde van de dag

Wie heeft vandaag een kerstcache gezocht en gevonden? Ben erg benieuwd naar alle verhalen!

Od is op dit moment bezig met zoeken als het goed is :-)

 

Morgen ga ik de cacheroute lopen, heb er zin in!!

 

Hey Od, wat doe jij in het café? Jij hoort bezig te zijn met zoeken!

Ben bijna bij de eindcache. Het is echt zo'n "van het kastje naar de muur" geval. Ik zocht eerst, uh nee, wacht maar op de log.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vanmiddag heerlijk droog mijn kerstcache in ontvangst genomen: http://coord.info/GL9Z7R94 :clown:

 

Zonde dat het niet vriest dan zou er een prachtige witte deken over het land liggen -

maar daar kunnen we in Nederland niet al te vaak op rekenen (en dan zou één punt van de door mij uitgezette route niet gevonden worden :no: )

Nu eerst aan het voor kerst-maal :chef:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal.

Ik zie dat ik wat gemist heb, maar ik heb jullie toch nog gevonden. Vandaag op stap geweest omdat mijn partner een cache wilde loggen die je alleen maar mag loggen wanneer je 1000 founds in een jaar hebt gemaakt. Dat werd dus toekijken voor mij. Daarna hebben we in de omgeving nog enkele mysteries gelogd. Normaal maken we daar een fietsroute van, maar met dit weer deed de cachemobiel goede dienst. Nog één cache gevonden die veel mensen niet vinden, maar hij lag er toch echt! Dat geeft een extra kick. Als laatste een cache niet gevonden, dat is altijd jammer. Maar door het vele water overal, konden we er niet bij. We hadden schoen en wandelschoenen, maar helaas niet aan laarzen gedacht. Volgende keer beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar moet ik nu lamballen?

 

In het schuurtje :yes:

 

En weer over tot de orde van de dag

Wie heeft vandaag een kerstcache gezocht en gevonden? Ben erg benieuwd naar alle verhalen!

Od is op dit moment bezig met zoeken als het goed is :-)

 

En ik maar denken dat de kerstcache tussen 25 december en 1 januari gevonden moet worden.

Er zijn er inmiddels aardig wat die hem al gevonden hebben volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat het cafe verstopt is.

Ooit kwam ik hier met veel plezier, maar sinds de vorige opruimactie was de lol er voor mij al volledig af.

De-fam, bedankt voor wat je voor dit cafe betekent hebt.

Cafevrienden, bedankt voor de gezelligheid.

Ik ben hier voorgoed weg.

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...