Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik ga super gezellige dagen houden met Kikkers en kikkervissen en een aangewaaide vriendin. Daarnaast veel mailen, smssen en bellen. Dat doe ik al enkele jaren met een aantal vrienden en dat houden we dit jaar zeker in stand. Daarnaast heb ik 7 couverts in het café besteld voor het Kerstdiner :)

 

Drie keer zuchten en de Kerst is voorbij :newyear:

 

Terwijl ik met jullie aan het praten ben, zie ik dat er alweer nieuwe reacties geplaatst worden. Weten jullie misschien wat dat kan betekenen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eehhh...dat er nieuwe reacties geplaatst worden? (kan van belang zijn als je reageert op een posting, zonder te quoten....want dan staan er ineens een aantal berichtjes tussen de betreffende posting en jouw reactie. (waardoor de context van de reactie misschien niet voor iedereen meer helder is)

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit te stuiteren op de bank, net een spannende detective gezien. Toch maar even proberen om te slapen nu, morgen weer een lange dag. Het was gezellig in het café vandaag.

Dat vonden wij óók. Trust Regenboog. Tot morgen :sleep1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eehhh...dat er nieuwe reacties geplaatst worden? (kan van belang zijn als je reageert op een posting, zonder te quoten....want dan staan er ineens een aantal berichtjes tussen de betreffende posting en jouw reactie. (waardoor de context van de reactie misschien niet voor iedereen meer helder is)

Daar heb ik dus steeds last van. Dan lijkt het net of mijn post nergens op slaat. Ok, ok, ik weet wat je nu wilt zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna goed Helm! Wij gaan uit eten bij ( hoe kan het ook anders als Od het uitkiest) een Grieks restaurant. Daar hoort uiteraard het dansen van de sirtaki bij! Dus ik zal voor jullie een foto maken van Od die de sirtaki danst. Natuurlijk wel nadat hij de nodige ouzo naar binnen heeft gewerkt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna goed Helm! Wij gaan uit eten bij ( hoe kan het ook anders als Od het uitkiest) een Grieks restaurant. Daar hoort uiteraard het dansen van de sirtaki bij! Dus ik zal voor jullie een foto maken van Od die de sirtaki danst. Natuurlijk wel nadat hij de nodige ouzo naar binnen heeft gewerkt!

Afgesproken, als jij voor de ouzo zorgt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...