Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Kikker, je eet af en toe toch ook wel eens gezond?

Je bonbon leg ik nog wel even opzij, want ik heb net gegeten. Spaghetti en er is nog wat over (variatie op die van TP).

Maak je niet ongerust hoor Regenboog. Oudste kikkervis heeft vanavond gezonde wraps gemaakt mét kidney bonen en verse groente. Zalig :xmas:

De laatste maanden ben ik vrij gesteld van een aantal dingen. Zodoende hoef ik nog maar weinig zelf te koken. Maar....van de dokter moet het nog wel een beetje gezond zijn...

 

:)

 

Stamgasten: Jie is in het café :clap:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jie...Hallo Jie..Hallo Jie...het café probeert een lijntje met je te maken...Hallooooo.....

 

Hoi Wewen

Jie reageert nog niet goed. Zullen we eerst maar koffie drinken?

(Stam) gasten: er is koffie. En (munt)thee :newyear:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt goed Kikker, als de feestdagen voorbij zijn moet je maar eens wat wraps mee naar het café nemen. De komende dagen eet iedereen zijn/haar buikje wel rond, denk ik.

 

Yep! Vergeet je ons gezamelijk café diner niet? Kalkoen Turkey wacht op ons... Meer informatie heeft onze café mod vast...

 

Behaaglijk warm is het hier zó voor de open haard :xmas:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, kerstcache gelegd en zijknat geregend. :clown:

 

:crybaby: He ik had veel meer gechreven.... Mijn tekst is gejat...

 

Ok, het voordeel van de regen was dus dat we geen hond te.en zijn gekomen, behalve degen di we zelf hadden meegenomen. :newyear:

Kijk eens wat leuk, bij de quote komt het vanzelf naar boven.Warm je maar lekker aan ons vuurtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...