Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

#kikker had jij mijn p.m. nog ontvangen?

Hooning:Het antwoord mocht even duren, omdat ik net de Margriet zat te lezen. Maar ik wil graag familiegeheimen met je delen, dus je hebt inmiddels pm terug. Willen jullie me even niet storen? Ik ga nu namelijk even de weekend doorbladeren...

 

TP: Hoe was je halve marathon? Speciaal voor jou hebben we brandende vuurkorfjes op het terras gezet :thumbup:

 

Enne Hooning: Ik zit sinds 12-12-12 in het café te wachten op een drankje wat je me die dag aangeboden hebt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enne Hooning: Ik zit sinds 12-12-12 in het café te wachten op een drankje wat je me die dag aangeboden hebt...

 

Maar kikker toch, dat is toch niet nodig? Ik heb een heerlijk sapje voor je op tafel gezet, kijk maar.

bewerkt door regenboog2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regenboog: fantastisch! Een lekker sapje :xmas: Daar had ik net trek in :) Ik eet er gelijk een paar Kerstbonbonnetjes bij. Daarna laat ik onze mooie

café-bonboniére wel een rondje doen. Je mag vaker een sapje maken Regenboog :) Dit smaakt een partijtje lekker.

 

Nu stop ik maar even, anders moet fam alwéér de dweilmachine uit de kast toveren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...